Skip to main content
antwoord

Hoe kan ik binnen 20 minuten 8GB hebben verbruikt?

  • December 31, 2023
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Hopelijk wordt dit ook gelezen door de klantenservice. Vanmorgen in 20 minuten tijd 8 Gb  verbruikt, buiten bundel en daarmee een fikse rekening. Geen acties verricht in die tijd op mobiel. Kreeg 1 minuut voor de afsluiting een melding van overschrijding, toen was het leed reeds geschied.

Hopelijk bestaat er een oplossing in de zin van coulance. Deze zag ik niet aankomen, kan me ook niet voorstellen dat iemand dit bewust zo verbruikt ( in het algemeen).

Beste antwoord door Amy

Hoi @Jan Lucas,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken. Ik zie dat je inmiddels al bent geholpen door 1 van onze medewerkers van de klantenservice. Fijn dat het is opgelost! 

Groetjes,
Amy

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • January 2, 2024

Hoi @Jan Lucas,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken. Ik zie dat je inmiddels al bent geholpen door 1 van onze medewerkers van de klantenservice. Fijn dat het is opgelost! 

Groetjes,
Amy