.

Beantwoord

Hoe kan het dat er internet wordt verbruikt terwijl ik slaap?

  • 27 February 2016
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Badge
Dit is de tweede keer dat ik in een nacht tijd een enorm bedrag moet betalen terwijl ik sliep. Ik kom erachter met een sms dat ik niet meer kan bellen. Het mb-gebruik is zonder dat ik dat wist geexplodeerd, zonder dat ik op internet bezig was. Hoe kan dit en hoe lossen we dit op met de rekening? Dit is de tweede keer dat me dit overkomt. Hoe voorkom ik dit. Ik krijg een sms met de test dat ik nog 80% heb en die 80% daar doe ik dan 26 dagen mee en dan heb ik binnen een nacht de resterende 20% verbruikt in mn slaap. Ik hoor graag van jullie. Mvg Stephanie
icon

Beste antwoord door Sean 29 February 2016, 10:38

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
om 4 uur snachts een bericht met dat de databundel is verbruikt en om 9uur een bericht dat mn verbruik zo hoog is dat bellen is afgesloten.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Sgrootscholten,

Wat vervelend dat je ongemerkt zulke hoge kosten hebt gemaakt. Ik zie inderdaad dat er 's nachts heel veel MB's zijn verbruikt, maar helaas kan ik niet inzien waaraan deze zijn verbruikt. Omdat jij op dit moment sliep moet er automatisch verbinding met internet zijn gemaakt. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren wanneer er op jouw telefoon automatische downloads en/ of updates plaatsvinden.

Om dit in de toekomst te voorkomen wil ik je adviseren dit artikel te lezen. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Sean

Reageer