Skip to main content
Vraag

Graag laatste factuur ontvangen na beeindigen simyo abonnement

  • November 18, 2025
  • 11 reacties
  • 65 Bekeken

Ik kan helaas niet meer inloggen op mijn simyo na het beeindigen van het abonnement en daardoor niet de laatste factuur opvragen. Is het mogelijk om die apart toe te sturen?

11 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • November 18, 2025

Hoi ​@dancingq,

Bedankt voor je bericht. Dat is zeker mogelijk. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan help ik je daar verder!

Groet,
Seren


Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • November 19, 2025

Waarom blijft Mijn Simyo niet nog gewoon even werken?


JanD
  • Forum Expert
  • November 19, 2025

Waarom wel, dat is bij KPN en misschien bij andere providers ook, niet anders.


Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • November 24, 2025

Omdat het handig zou zijn de facturen nog in te kunnen zien.


Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • December 9, 2025

Dit zag ik op de website. Dit klopt dus niet?

 


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • December 10, 2025

Hi ​@XTF,

Kun je aangeven waar je dit precies ziet? Is het in de Mijn Simyo web omgeving of de app? Dan kan ik dit even laten onderzoeken.


Groet,
Seren​​​​​​​


Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • December 10, 2025

Hi Seren,

 

Gaat om de Mijn Simyo website.


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • December 11, 2025

Hi Seren,

 

Gaat om de Mijn Simyo website.

Thanks, ik zet dit even door naar de juiste afdeling! :)


Forum|alt.badge.img+1
  • Allround active
  • December 12, 2025

Toen ik jaren geleden bij Simyo mijn (eerdere) abonnement beëindigde, kreeg ik die melding die ​@XTF toont, ook al te zien. Maar tot mijn grote verbazing werd ik er in 1 klap uitgegooid op de dag dat mijn abonnement stopte. Er wordt dus al jaren verkeerde informatie gegeven.

Ik heb dat bij andere providers nooit zo meegemaakt.

Ik weet nog dat Simyo toen wel gewoon door ging met het onterecht incasseren van mijn abonnementsgeld, was toen zeker handig geweest als ik nog in mijn account had kunnen komen. Had ik kunnen zien dat mijn opzegging ondanks bevestiging administratief niet goed verwerkt was.


Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • December 12, 2025

In de “Overzetten van je Simyo nummer” email staat ook: “Je krijgt de laatste factuur een maand nadat je weg bent gegaan.“


Forum|alt.badge.img+1
  • Allround active
  • December 12, 2025

In de “Overzetten van je Simyo nummer” email staat ook: “Je krijgt de laatste factuur een maand nadat je weg bent gegaan.“

Oh, ook dat nog zelfs. Maar je krijgt hem dus alleen als je er om gaat vragen, hier of via de telefoon. Dat is gewoon niet een correcte manier van handelen naar je klanten toe.