.

Beantwoord

Geen melding als belminuten verbruikt zijn. Kan dit aangepast worden?

  • 15 October 2015
  • 3 reacties
  • 266 Bekeken

Ik kijk meestal een keer per maand op 'mijn simyo'. Helaas was dit te laat, omdat ik zag dat ik al 22 euro over mijn abonnement heen zat. Ik vraag me af waarom ik wel een melding krijg als mijn data helemaal verbruikt zit en als ik over de helft van mijn data verbruik zit, maar niet als ik over mijn bel/sms minuten heen zit. Dit is namelijk de eerste keer dat ik over mijn belminuten zit en ik vind het erg frappant dat hier geen melding over gemaakt is. Ook kan ik geen optie vinden waar ik een melding 'aan' kan zetten.. Hoor graag een reactie waarom dit niet het geval is
icon

Beste antwoord door Angela 16 October 2015, 16:03

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Vervelend janneke boers
Ik heb hier geen passend antwoord op dan: let op je minuten.
Kijk op jouw simyo en houd de boel in de gaten.
Zo doe ik dat ook.
Per slot van rekening is het zo dat je zelf ook iets kunt doen...
Mijn Simyo elke dag checken.
En dan weet je hoeveel minuten je nog hebt.
Daar kun je dan rekening mee houden.
Simpel gedacht?
Ja vast wel.
Maar IK hou graag zelf den vinger aan den polsch!
Hé koorelle,
Natuurlijk ben ik hier zelf de schuldige aan en moet mijn simyo voortaan beter in de gaten houden (goede les), alleen er is in het verleden nooit aanleiding toe geweest omdat ik nog nooit over mijn bel/sms bundel heen ben gegaan. Vandaar dat ik het tot nu toe weinig check.
Ik vind het raar (kan het niet beter verwoorden) dat er wel een melding is bij data verbruik en niet bij de bel/sms verbruik en dat ik nergens kan vinden of dit al dan niet ingesteld kan worden.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Janneke Boers,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je komt navragen hoe dit precies in elkaar steekt.

Helaas is het technisch niet mogelijk om een sms te sturen vanuit het netwerk zodra jij over jouw belbundel zit. Voor de databundel is het een stuk makkelijker en zijn we dit zelfs verplicht.

We steken veel energie, tijd en geld in onze website en de Mijn Simyo App. Zo kun jij alsnog zo goed mogelijk jouw belverbruik bijhouden. Heb je onze app op jouw telefoon staan? Zo heb je hem altijd binnen handbereik. Laat je mij weten als je verder nog vragen hebt?

@Koorelle, bedankt voor je bericht :)

Groetjes,
Angela

Reageer