hallo,
mijn iternet is twee dagen gelden in de nacht er mee opgehouden.
nu zit ik al wel aan mijn bundelverbruik maar dan hoort die toch gewoon doortelopen?
ik zie geen logo van 3g niks meer terwijl ik alles gewoon heb aan staan zoals het hoor.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Kan je wel bellen?
nee ik kan ook niet bellen....merk ik nu net op. krijg dan "u aansluiting is door administrative redenen buiten werking gesteld. maar heb geen idee waarom.
heb verder ook geen bericht gehad van simyo. en kan gewoon inloggen bij mijn simyo
Dit moet morgen door een Simyo moderator worden uitgezocht. Als je haast hebt kan je morgen ook klantenservice bellen (1200 gratis vanaf een Simyo aansluiting, of 09008090 vanaf een vaste lijn, 0,35 per gesprek).
mijn iternet is twee dagen gelden in de nacht er mee opgehouden.
nu zit ik al wel aan mijn bundelverbruik maar dan hoort die toch gewoon doortelopen?
ik zie geen logo van 3g niks meer terwijl ik alles gewoon heb aan staan zoals het hoor.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Hoi Bjorn575,
Ik zie in het systeem dat je bent afgesloten wegens hoogverbruik. Je ben over je bundel gegaan met je internetbundel.
Ik stuur je een e-mail met meer informatie. In dit topic lees je meer over hoogverbruik.
@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.