Hallo, ik ben me vanochtend wezenloos geschrokken toen mijn nummer geblokkeerd werd en ik €140,- aan extra kosten heb moeten betalen. Ook nog eens in het ziekenhuis, toen ik mijn telefoon hard nodig had, dus ik heb het bedrag maar betaald…
Blijkbaar heeft mijn ziggo app een nachtje doorgelopen op mijn bundel, terwijl ik daar blijkbaar overheen zat. Ik was in de veronderstelling dat ik 3GB extra tegoed had afgelopen maand en in mijnsimyo zag ik ook dat er nog voldoende tegoed openstond. Blijkbaar was de 3GB extra (naast mijn 6GB standaar) op en heb ik het ontvangen SMS'je niet goed begrepen.
Ondanks dat het mijn eigen fout zal zijn en dit ongetwijfeld in de voorwaarden staat, vind ik 140 euro voor nog niet eens 1GB extra dataverbruik disproportioneel. Ik ben nog geen enkele maand over mijn bundel heen gegaan en heb bovendien altijd ruim binnen mijn GB's gebleven. Ik hoop op jullie reactie, want ik baal hier erg van…
Ps. het zou kunnen dat het emailadres aan dit account niet helemaal correct is. Ik heb dit geprobeerd te herstellen, maar weet niet of dit gelukt is. In MijnSimyo staat mijn juiste mailadres opgenomen.