Ik heb een abonnement van 10,75 ofzo maar betaald de afgelopen maanden boven de honderd hoe komt dit?
hiernaast krijg ik geen reactie als ik via whatsapp een vraag stel
Ik heb een abonnement van 10,75 ofzo maar betaald de afgelopen maanden boven de honderd hoe komt dit?
hiernaast krijg ik geen reactie als ik via whatsapp een vraag stel
Dan kom je waarschijnlijk over je maandbundel heen en betaal je 15 cent per MB buiten je bundel.
Beter is het om dan dataplafond aan te zetten voor 50 cent per maand, dan voorkom je daarmee extra kosten binnen NL/EU
E.e.a. kun je nazien op de factuurspecificaties die je maandelijks krijgt.
Ik heb recentelijk een plafond aangeschaft. Maar de prijs is niet veranderd
Ik heb recentelijk een plafond aangeschaft. Maar de prijs is niet veranderd
Als je deze maand het plafond geactiveerd hebt gaat het per de 1e van de komende maand, dus 1-10-24 in
Tot die tijd kun je of een bundel aanschaffen die meteen ingaat of zelf in je mobiel een datawaarschuwing en dataslot activeren in Android. in Apple weet ik niet hoe dat werkt.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je extra kosten hebt gemaakt!
Ik zie dat je juli factuur hoger is i.v.m. buitenbundelkosten zoals
In juli ben je buiten je internetbundel gegaan waardoor er extra kosten zijn ontstaan.
Wij versturen altijd waarschuwingsberichten bij 80% en 100% verbruik van je databundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over. Wij proberen om de simkaart te blokkeren vanaf €100, maar omdat het verbruik met vertraging wordt verwerkt in ons systeem kunnen de kosten hoger dan €100 oplopen afhankelijk van hoeveel MB's er zijn verbruikt.
Wij hebben sinds kort inderdaad de mogelijkheid om een dataplafond in te schakelen voor €0,50 cent per maand. Goed om te zien dat je deze optie al hebt ingeschakeld. Hiermee kun je voorkomen dat je weer kosten zou kunnen maken buiten je bundel vanwege internetgebruik. Ik zie dat je deze eind juli hebt aangeschaft en dus per 1-8 is ingegaan. Deze was dus nog niet actief in de maand juli.
Ik begrijp dat je de kosten niet bewust hebt gemaakt. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag met je mee.
Groetjes,
Ashley
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.