.

FAQ: Hoe werkt het betaalproces voor Sim Only aansluitingen?

  • 6 December 2011
  • 73 reacties
  • 15883 Bekeken


Toon eerste bericht

73 reacties

Badge
Hallo,
Op 14 december heb ik een abonnement afgesloten. Nu staat er nog geen factuur op mijn simyo. Ik heb mijn internetbundel aangepast voor volgende maand, maar dit heb ik voor de uitsterste datum gedaan. (die ik even niet meer uit mijn hoofd weet)
Nu vroeg ik me af wanneer ik de eerste factuur krijg? Gezien het al 30 december is en ik nog niks heb ontvangen.

Groetjes Maaike
Reputatie 2
Badge +1
Hey MaaikeAllTimeLow,

Je zal jouw eerste factuur eind januari gaan ontvangen.
Is het niet mogelijk om de factuur via de post te ontvangen? Ik ben namelijk zzp'er, en moet de telefoon rekeningen ieder jaar bij de belasting overleggen.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Petraf,

Het is niet mogelijk om de facturen per post te ontvangen. Indien je een hard copy van de facturen nodig hebt kan je deze uitprinten vanaf jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Hoi,

Ik heb sinds half januari een simyo abonnement, was benieuwd naar de rekening maar die van januari staat er nog niet op. Wanneer kan ik die inzien?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum tamaartje35,

De factuur van januari zal eind februari op je persoonlijke pagina staan. Ik raad je aan om dit topic altijd even door te nemen. Dit topic geeft namelijk uitleg over je 1ste factuur.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Op de website van Simyo wordt dit vermeldt:

Datum afschrijving
Een factuur wordt op de 3e donderdag van de volgende maand opgemaakt en via automatische incasso afgeschreven van je bankrekening.

Ik heb sinds februari een abonnement. En ik heb een factuur van de maand februari. Deze factuur is nog niet betaald. Wanneer gaat er automatische incasso van mijn rekening af? Of wanneer krijg ik een e-mail over de factuur? Ik had gedacht dat het er vorige week af zou gaan?

Mvg 
DLH
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum DLH,