Ik moet 145 euro betalen. Kunt u dit nagaan. Ik heb mijn bundel in de tussentijd aangepast bij melding dataplafont. Deze kan dus niet zo hoog zijn!
gtaag nagaan a.u.b.
Ik moet 145 euro betalen. Kunt u dit nagaan. Ik heb mijn bundel in de tussentijd aangepast bij melding dataplafont. Deze kan dus niet zo hoog zijn!
gtaag nagaan a.u.b.
Ik moet 145 euro betalen. Kunt u dit nagaan. Ik heb mijn bundel in de tussentijd aangepast bij melding dataplafont. Deze kan dus niet zo hoog zijn!
gtaag nagaan a.u.b.
Als behulpzame klant kan ik veel zeggen over hoe het een en ander werkt bij Simyo. Wijzigingen aan een bel- en databundel gaan pas per eerste van de maand in. Ook het inschakelen van het dataplafond gaat pas per eerste van de maand in.
Om gedurende een maand meer data te verkrijgen kun je "Extra MB” bundels van 500MB voor 5 euro aanschaffen. Deze soort bundels nemen echter geen MBs op, die reeds buiten de bundel zijn verbruikt.
Het is mogelijk dat je dus simpelweg FLINK buiten je databundel zit. In het 100% verbruikt SMSje staat dan ook het advies om data uit te schakelen of om “Extra MB” bundels aan te schaffen.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je kosten buiten je bundel hebt gemaakt!
Wij versturen altijd waarschuwingsberichten bij 80% en 100% verbruik van je databundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over. Wij proberen om de simkaart te blokkeren vanaf €100, maar omdat het verbruik met vertraging wordt verwerkt in ons systeem kunnen de kosten hoger dan €100 oplopen afhankelijk van hoeveel MB's er zijn verbruikt.
Wij hebben sinds kort de mogelijkheid om een dataplafond in te schakelen voor €0,50 cent per maand. Goed om te zien dat je deze optie al hebt ingeschakeld. Hiermee kun je voorkomen dat je weer kosten zou kunnen maken buiten je bundel vanwege internetgebruik. Zoals
Ik begrijp dat je de kosten niet bewust hebt gemaakt. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag wat we voor je kunnen doen om dit samen op te lossen.
Groetjes,
Ashley
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.