.

Beantwoord

Factuur maar nummerbehoud pas later

  • 21 January 2014
  • 4 reacties
  • 545 Bekeken

Badge
Dag Simyo,

Omdat ik voor nummerbehoud heb gekozen en mijn contract ingaat per eind februari vraag ik mij af waarvoor ik nu al een factuur voor de maand december moet betalen bij Simyo terwijl mijn abbonnement van mijn vorige provider tot februari doorloopt? Hoor graag het antwoord.

Groetjes Bianca
icon

Beste antwoord door Kim 22 January 2014, 11:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Dit had ik ook. Het zijn de aansluitkosten die Simyo zo vroeg ik rekening brengt. Inderdaad vreemd om dit al ver voor de ingangsdatum van het contract in rekening te brengen.
Badge +6
Dag Simyo,

Omdat ik voor nummerbehoud heb gekozen en mijn contract ingaat per eind februari vraag ik mij af waarvoor ik nu al een factuur voor de maand december moet betalen bij Simyo terwijl mijn abbonnement van mijn vorige provider tot februari doorloopt? Hoor graag het antwoord.

Groetjes Bianca


Hoi Bianca85, welkom op het forum van Simyo! :)

Je hebt deze decemberfactuur ontvangen, omdat je in december je simkaart hebt geactiveerd via Mijn Simyo, waardoor de aansluitkosten in rekening zijn gebracht, zoals l.vermaas ook al aangaf.

Wanneer je je simkaart vlak voor het ingaan van je abonnement had geactiveerd, waren ze pas later in rekening gebracht 🙂.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord?
Badge
Hoi Kim,

Je hebt mijn vraag beantwoord, eveneens L.Vermaas. Dank je. Dan heb ik het weer even op een rijtje.

Groetjes Bianca
Badge +6
Hoi Kim,

Je hebt mijn vraag beantwoord, eveneens L.Vermaas. Dank je. Dan heb ik het weer even op een rijtje.

Groetjes Bianca


Hoi Bianca85,

Namens moderator -Kim graag gedaan en een fijne dag.

Reageer