Skip to main content

.

Beantwoord

Factuur is betaald, waarom blijf ik herinneringen krijgen?


Een factuur van Symio zou ik niet betaald hebben. Dat klopt niet. Ik kan aantonen dat ik wel heb betaald. Helaas kan ik op geen manier Simyo benaderen. Telefoon werkt niet, mail is niet toegankelijk. Er wordt met een incasso gedreigd. Zie factuurkenmerk 0051100343108792. Help mij om dit op te lossen en van deze club te verlossen..

Beste antwoord door Amy

Hoi @jongs,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je herinneringen van de factuur blijft ontvangen! Het is momenteel erg druk op verschillende kanalen waardoor het langer duurt voordat je een reactie krijgt. Onze excuses voor het ongemak! 

Zou je wellicht een screenshot van het betaalbewijs kunnen mailen naar webcare@simyo.nl samen met jouw persoonlijke gegevens? Ik zorg er dan voor dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. 

Alvast bedankt! 

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

7 reacties

  • 0 reacties
  • 5 augustus 2023

Hallo @jongs a.s. maandag onder kantooruren kun je hierover bellen, appen, X-en en Facebooken.

 


  • 0 reacties
  • 5 augustus 2023
abj schreef:

Offtopic, heet Twitter tegenwoordig officieel X? Want op twitter.com staat tegenwoordig een levens grote X als logo.

Inderdaad.


  • auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 6 augustus 2023

Ik probeer sinds woensdag j.l. mijn boodschap bij Simyo achter te laten. Zonder resultaat. De boodschap “wij kunnen u momenteel niet helpen en lijden onder personeelstekort” is meestal bij bellen en chatten het resultaat. Ik wil dit oplossen en verdwijn daarna met alle mobiele abonnementen naar een andere provider. Mijn oorspronkelijke vraag is hiermee niet beantwoord. Ik wil bellen of chatten.


  • 0 reacties
  • 6 augustus 2023
jongs schreef:

Ik probeer sinds woensdag j.l. mijn boodschap bij Simyo achter te laten. Zonder resultaat. De boodschap “wij kunnen u momenteel niet helpen en lijden onder personeelstekort” is meestal bij bellen en chatten het resultaat. Ik wil dit oplossen en verdwijn daarna met alle mobiele abonnementen naar een andere provider. Mijn oorspronkelijke vraag is hiermee niet beantwoord. Ik wil bellen of chatten.

Hallo @jongs dat kan vanaf morgen weer, 7-8-2023 weer tijdens kantooruren.

 


  • auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 7 augustus 2023

Helaas JanD, jullie personeel is weer “op". Chatten mag niet en bellen gaat niet. Bel mij maar!

Ik ga in ieder geval contact opnemen met KPN. Jullie eigenaar voor zover ik weet.


  • 0 reacties
  • 7 augustus 2023

Hallo @jongs ik ben géén medewerker van Simyo, maar een forumlid net als jij.

Hieronder een link met de contactmogelijkheden:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2436 reacties
  • antwoord
  • 7 augustus 2023

Hoi @jongs,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je herinneringen van de factuur blijft ontvangen! Het is momenteel erg druk op verschillende kanalen waardoor het langer duurt voordat je een reactie krijgt. Onze excuses voor het ongemak! 

Zou je wellicht een screenshot van het betaalbewijs kunnen mailen naar webcare@simyo.nl samen met jouw persoonlijke gegevens? Ik zorg er dan voor dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. 

Alvast bedankt! 

Groetjes,
Amy