Een factuur van Symio zou ik niet betaald hebben. Dat klopt niet. Ik kan aantonen dat ik wel heb betaald. Helaas kan ik op geen manier Simyo benaderen. Telefoon werkt niet, mail is niet toegankelijk. Er wordt met een incasso gedreigd. Zie factuurkenmerk 0051100343108792. Help mij om dit op te lossen en van deze club te verlossen..
Beantwoord
Factuur is betaald, waarom blijf ik herinneringen krijgen?
Beste antwoord door Amy
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je herinneringen van de factuur blijft ontvangen! Het is momenteel erg druk op verschillende kanalen waardoor het langer duurt voordat je een reactie krijgt. Onze excuses voor het ongemak!
Zou je wellicht een screenshot van het betaalbewijs kunnen mailen naar webcare@simyo.nl samen met jouw persoonlijke gegevens? Ik zorg er dan voor dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Amy
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.