Een factuur van Symio zou ik niet betaald hebben. Dat klopt niet. Ik kan aantonen dat ik wel heb betaald. Helaas kan ik op geen manier Simyo benaderen. Telefoon werkt niet, mail is niet toegankelijk. Er wordt met een incasso gedreigd. Zie factuurkenmerk 0051100343108792. Help mij om dit op te lossen en van deze club te verlossen..
Hallo
Offtopic, heet Twitter tegenwoordig officieel X? Want op twitter.com staat tegenwoordig een levens grote X als logo.
Inderdaad.
Ik probeer sinds woensdag j.l. mijn boodschap bij Simyo achter te laten. Zonder resultaat. De boodschap “wij kunnen u momenteel niet helpen en lijden onder personeelstekort” is meestal bij bellen en chatten het resultaat. Ik wil dit oplossen en verdwijn daarna met alle mobiele abonnementen naar een andere provider. Mijn oorspronkelijke vraag is hiermee niet beantwoord. Ik wil bellen of chatten.
Ik probeer sinds woensdag j.l. mijn boodschap bij Simyo achter te laten. Zonder resultaat. De boodschap “wij kunnen u momenteel niet helpen en lijden onder personeelstekort” is meestal bij bellen en chatten het resultaat. Ik wil dit oplossen en verdwijn daarna met alle mobiele abonnementen naar een andere provider. Mijn oorspronkelijke vraag is hiermee niet beantwoord. Ik wil bellen of chatten.
Hallo
Helaas JanD, jullie personeel is weer “op". Chatten mag niet en bellen gaat niet. Bel mij maar!
Ik ga in ieder geval contact opnemen met KPN. Jullie eigenaar voor zover ik weet.
Hallo
Hieronder een link met de contactmogelijkheden:
https://www.simyo.nl/klantenservice#contact
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je herinneringen van de factuur blijft ontvangen! Het is momenteel erg druk op verschillende kanalen waardoor het langer duurt voordat je een reactie krijgt. Onze excuses voor het ongemak!
Zou je wellicht een screenshot van het betaalbewijs kunnen mailen naar webcare@simyo.nl samen met jouw persoonlijke gegevens? Ik zorg er dan voor dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Amy
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.