.

Beantwoord

Factuur en minuten op Mijn Simyo na opzegging, hoe zit dit?

  • 3 November 2015
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

Ik heb mijn abonnement opgezegd en per 2 november is mijn nummer overgegaan naar mijn nieuwe provider.
Nu zie ik in mijn Simyo nog staan dat ik minuten zou hebben en heb ik een mail gekregen waarin staat dat ik de laatste factuur eind van deze maand zou betalen.
Maar dat begrijp ik niet want bij Simyo betaal je een maand vooruit dus ik heb tot oktober al voldaan dus wat zou ik dan nog moeten betalen?
En waarom zijn mijn minuten niet gewoon gestopt op mijn simyo. Ik kan niet zien dat het nu beëindigd is en dat wil ik wel anders betaal ik evengoed dubbel en dat klopt niet.
icon

Beste antwoord door Naomi 5 November 2015, 12:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi jannekevanholst, welkom op het Simyo forum!

Jammer dat je weg bent gegaan 😢 Ik hoop dat je het wel naar je zin bij ons hebt gehad. Goed dat je daarnaast aangeeft dat je nog factuurkosten ziet staan. Dit was helaas op de factuur van oktober niet helemaal goed gegaan. Ik heb er nu voor gezorgd dat je alleen voor 1 november abonnementskosten betaald.

Je abonnement is wel al stopgezet. Op Mijn Simyo kun je nog inloggen om bijvoorbeeld je facturen te downloaden.

Heb je nog vragen?
Ik heb iets dergelijks aan de hand net als Janneke. Mijn nieuwe provider is Hollandsnieuwe en dat abonnement is gisteren ingegaan toen merkte ik ook dat ik met simyo (KPN) uit de lucht was, kon niet meer bellen vanaf toen. Hierna mijn nieuwe simkaart geinstalleerd van Hollandsnieuwe en voor de zekerheid nog even op de app en de online tool gekeken of mijn simyo nu beëndigd zou zijn. Dat is voor zover ik het nu kan beoordelen niet het geval. De bundels die ik had zijn gewoon nog voor de maand december te zien evenals het bedrag dat ik voorheen altijd betaalde. Volgens mijn nieuwe contract had ik zelf als klant geen stappen hoeven ondernemen, omdat zij ervoor zorgen dat het bij jullie wordt stopgezet. Mij dus ook al tot Hollandsnieuwe gewend, maar wil graag van jullie ook de bevestiging dat hier iets mis lijkt te zijn gegaan. Graag reactie daarom! Bedankt
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kim Bangma,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer om te lezen dat je bij ons weg bent gegaan :(

Je hoeft je geen zorgen te maken over je bundels! Deze zijn netjes beëindigd. Ik zie dat de kosten voor de maand december nog wel berekend zijn op de aankomende factuur. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zorg ervoor dat deze van jouw factuur afgehaald worden. Zodra dit gebeurd is, geef ik je een seintje.

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kim Bangma,

Bij deze heb ik het in orde gemaakt voor je. Je ziet dit al direct terug op Mijn Simyo. De hele maand december is vergoed. Er staan nog wel kosten voor een vervangende simkaart op en €0,21 buiten bundel kosten. Dit wordt nog afgeschreven in januari.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer