Skip to main content
antwoord

Factuur deze maand nog niet geïncasseerd, wat is er aan de hand?

  • October 29, 2025
  • 11 reacties
  • 102 Bekeken

Goedemorgen,

Mijn factuur van de maand oktober is nog altijd niet betaald en normaal word dat altijd rond de 24e afgeschreven, hoe komt het dat het voor deze maand nog niet is afgeschreven?

 

Groetjes annemee

Beste antwoord door Tessanne

Hoi ​@MissBlondieex,

 

Welkom op het Forum en bedankt voor het aanmaken van dit topic! 

 

Het klopt dat er een issue was met de incasso van de afgelopen factuur, dit probleem is gesignaleerd en we zijn intern bezig dit zsm op te lossen. 

Wat ​@JanD klopt, je hoeft niets te doen! Sterker nog het is beter om de factuur niet handmatig te betalen en de incasso af te wachten. 

 

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het gerust weten! 

 

Bedankt ​@JanD voor de geruststellende woorden. ;p

 

Groetjes, 

Tessanne

De titel van dit forumtopic is aangepast voor duidelijkheid en betere vindbaarheid.

11 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • October 29, 2025

Bij mij ook nog niet ​@MissBlondieex 


  • auteur
  • Beginner
  • October 29, 2025

Bij mij ook nog niet ​@MissBlondieex 

Hoe kan dat nou?

Ligt de service eruit ofzo?


JanD
  • Forum Expert
  • October 29, 2025

Beste ​@MissBlondieex geen zorgen over maken, komt vanzelf goed.

 


  • auteur
  • Beginner
  • October 29, 2025

Beste ​@MissBlondieex geen zorgen over maken, komt vanzelf goed.

 

Oke als jij het zegt !


JanD
  • Forum Expert
  • October 29, 2025

Beste ​@MissBlondieex een moderator zal vandaag een verklaring kunnen geven waarom de incasso's wat verlaat zijn.

Als Simyo geld van je nodig heeft weten ze je echt wel te vinden.😎


  • auteur
  • Beginner
  • October 29, 2025

Beste ​@MissBlondieex een moderator zal vandaag een verklaring kunnen geven waarom de incasso's wat verlaat zijn.

Als Simyo geld van je nodig heeft weten ze je echt wel te vinden.😎

Oke bedankt voor het antwoord.


Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • antwoord
  • October 29, 2025

Hoi ​@MissBlondieex,

 

Welkom op het Forum en bedankt voor het aanmaken van dit topic! 

 

Het klopt dat er een issue was met de incasso van de afgelopen factuur, dit probleem is gesignaleerd en we zijn intern bezig dit zsm op te lossen. 

Wat ​@JanD klopt, je hoeft niets te doen! Sterker nog het is beter om de factuur niet handmatig te betalen en de incasso af te wachten. 

 

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het gerust weten! 

 

Bedankt ​@JanD voor de geruststellende woorden. ;p

 

Groetjes, 

Tessanne

De titel van dit forumtopic is aangepast voor duidelijkheid en betere vindbaarheid.


  • auteur
  • Beginner
  • October 29, 2025

Hoi ​@MissBlondieex,

 

Welkom op het Forum en bedankt voor het aanmaken van dit topic! 

 

Het klopt dat er een issue was met de incasso van de afgelopen factuur, dit probleem is gesignaleerd en we zijn intern bezig dit zsm op te lossen. 

Wat ​@JanD klopt, je hoeft niets te doen! Sterker nog het is beter om de factuur niet handmatig te betalen en de incasso af te wachten. 

 

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het gerust weten! 

 

Bedankt ​@JanD voor de geruststellende woorden. ;p

 

Groetjes, 

Tessanne

De titel van dit forumtopic is aangepast voor duidelijkheid en betere vindbaarheid.

Bedankt voor het antwoord, dan weet ik even genoeg!

 

Fijne avond.


JanD
  • Forum Expert
  • October 30, 2025

Beste ​@MissBlondieex en ​@Tessanne ik kreeg zojuist een incassoseintje van mijn bank dat de Simyo-nota morgen, 31-10-2025, geïncasseerd wordt.


  • auteur
  • Beginner
  • October 30, 2025

Beste ​@MissBlondieex en ​@Tessanne ik kreeg zojuist een incassoseintje van mijn bank dat de Simyo-nota morgen, 31-10-2025, geïncasseerd wordt.

Ik had het inderdaad ook gezien!

 


Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 30, 2025

Thanks voor de update ​@JanD en ​@MissBlondieex graag gedaan! :)