Skip to main content
Beantwoord

Factuur

• August 29, 2026
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

Vandaag mijn telefoon ge-update zonder wifi wat in een rekening resulteerde van ruim 300 euro. Ik heb hier geen erg in gehad. Was met andere dingen bezig. Ik kan inmiddels wel weer telefoneren en appen na betaling van een voorschot. Kunt u mij tegemoet komen in de kosten. 

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Keesje06,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van de kosten en dat deze niet bewust zijn gemaakt.

Het is begrijpelijk dat je in dit geval niet op tijd actie kon ondernemen om extra kosten te voorkomen. Wellicht helpt het om een dataplafond in te schakelen. Hiermee stopt je internet als je internetbundel op is en voorkom je onverwachte buiten bundel kosten.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag even met je mee.

Bedankt voor je r​eactie @JanD!

Groetjes,
Amy 

2 reacties

JanD
  • August 29, 2026

Beste ​@Keesje06 vandaag kun je tot 17u00 terecht bij Simyo via WhatsApp en morgen tussen 10 en 17u00 via WhatsApp.

Stel in je telefoon in dat deze niet automatisch naar mobiel gaat bij slechte of geen wifi en stel verder in dat bepaalde updates uitsluitend via wifi mogen gebeuren.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Leader
  • antwoord
  • August 31, 2026

Hoi ​@Keesje06,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van de kosten en dat deze niet bewust zijn gemaakt.

Het is begrijpelijk dat je in dit geval niet op tijd actie kon ondernemen om extra kosten te voorkomen. Wellicht helpt het om een dataplafond in te schakelen. Hiermee stopt je internet als je internetbundel op is en voorkom je onverwachte buiten bundel kosten.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag even met je mee.

Bedankt voor je r​eactie @JanD!

Groetjes,
Amy