Skip to main content

.

Beantwoord

Facturen van meer dan 12 maanden oud, hoe krijg ik deze?

Beste Simyo,

Voor de belasting aangifte heb ik mijn facturen van heel 2024 nodig, maar ik kan slechts 12 maanden terug.

Ik begrijp van andere forumberichten dat ik de vraag even hier moet stellen.

Met vriendelijke groet,

Krijn

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Krijnoz,

Bedankt voor je bericht. Ik kan deze facturen inderdaad naar je toe mailen. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens ter controle? Dan maak ik dit voor je in orde. 

​@JanD, wat je zegt klopt deels. Facturen van meer dan zes maanden geleden bevatten geen specificatie van je verbruik. In verband met de nieuwe privacywetten slaan wij het verbruik namelijk niet langer dan zes maanden op. Dus wij kunnen '’oudere'’ facturen wel toesturen alleen staat hier dus geen verbruik op! Toch bedankt voor je hulp. :)

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

4 reacties

JanD
  • Consultant
  • 809 reacties
  • 3 april 2025

Beste ​@Krijnoz via de bekende kanalen kun je met Simyo contact opnemen voor het vragen naar oude facturen.

I.v.m. de privacy-wetgeving worden de details van de facturen maximaal 6 maanden bewaard.

Beter is het de facturen maandelijks te downloaden, op te slaan op een eigen medium en/of uit te printen.

Zeker als je zakelijk bezig bent voor je maandelijkse of 3-maandelijkse BTW-aangifte.

Wacht de reactie van een moderator binnenkort af.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1747 reacties
  • antwoord
  • 3 april 2025

Hoi ​@Krijnoz,

Bedankt voor je bericht. Ik kan deze facturen inderdaad naar je toe mailen. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens ter controle? Dan maak ik dit voor je in orde. 

​@JanD, wat je zegt klopt deels. Facturen van meer dan zes maanden geleden bevatten geen specificatie van je verbruik. In verband met de nieuwe privacywetten slaan wij het verbruik namelijk niet langer dan zes maanden op. Dus wij kunnen '’oudere'’ facturen wel toesturen alleen staat hier dus geen verbruik op! Toch bedankt voor je hulp. :)

Groetjes,
Seren

JanD
  • Consultant
  • 809 reacties
  • 3 april 2025

Beste ​@Seren Dat schreef ik ook, ik schreef niet dat oudere facturen niet meer op te vragen zijn, maar alleen dat de details na 6 maanden niet meer zichtbaar zijn.

Of hebben we nu een Babylonische spraakverwarring???😎

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1747 reacties
  • 4 april 2025
JanD schreef:

Beste ​@Seren Dat schreef ik ook, ik schreef niet dat oudere facturen niet meer op te vragen zijn, maar alleen dat de details na 6 maanden niet meer zichtbaar zijn.

Of hebben we nu een Babylonische spraakverwarring???😎

Mijn excuses ​@JanD, ik heb het helemaal verkeerd gelezen ðŸ˜…. 

Reageer