Skip to main content
Beantwoord

facturen

• April 28, 2026
  • 2 reacties
  • 7 Bekeken

ik zou graag mijn facturen willen zien met BTW. zou ik hierbij de factuur van de vorige maand (maart) en aankomende maand (april) kunnen krijgen met daarop de hoeveelheid BTW. 

Groetjes, 

Maurice 

Beste antwoord door Khadija

Hoi ​@mvdbk,

Bedankt voor je bericht. Dat is zeker mogelijk. Zoals ​@JanD ook al aangaf (bedankt!), kun je dit eenvoudig zelf instellen in Mijn Simyo. Ga hiervoor naar Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens. Onder het kopje Betaalgegevens kun je de optie vervolgens inschakelen.

Wil je daarnaast je BTW-facturen met terugwerkende kracht ontvangen? Dat kan ook. Stuur mij dan even een privébericht met je telefoonnummer en je persoonlijke gegevens, dan regel ik dat voor je.

Groetjes,
Khadija

2 reacties

JanD
Forum|alt.badge.img+7
  • Forum Expert
  • April 29, 2026

Beste ​@mvdbk in MijnSimyo kun je de BTW-vermelding zelf aanzetten.

Oudere facturen met BTW kun je opvragen bij de klantenservice van Simyo.

Succes.

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • antwoord
  • April 29, 2026

Hoi ​@mvdbk,

Bedankt voor je bericht. Dat is zeker mogelijk. Zoals ​@JanD ook al aangaf (bedankt!), kun je dit eenvoudig zelf instellen in Mijn Simyo. Ga hiervoor naar Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens. Onder het kopje Betaalgegevens kun je de optie vervolgens inschakelen.

Wil je daarnaast je BTW-facturen met terugwerkende kracht ontvangen? Dat kan ook. Stuur mij dan even een privébericht met je telefoonnummer en je persoonlijke gegevens, dan regel ik dat voor je.

Groetjes,
Khadija