Ik heb vanavond met mijn koor vanwege 4 mei opgetreden.
rond 8 uur telefoon aangezet om even de plechtigheid op de dam te zien en te weten wanneer de twee minuten stilte waren.
Vergeten om dit tv programma uit te zetten en vervolgens opgetreden.
om 21.01 sms van Simyo dat 80% van mijn bundel is verbruikt.
Meteen aansluitend dat mijn bundel is verbruikt en dat de kosten 0,15 per mb zijn.
Vanwege de koor-uitvoering heb ik dit natuurlijk niet gezien.
Bij thuiskomst zie ik om 22.09 drie smsjes van Simyo dat mijn Simkaart is geblokkeerd uit voorzorg voor uitgaand gebruik.
Vervolgens in mijn mail (22.10 u) Hoogverbruik, blokkering mobiel nummer. Hoge kosten rekening!
ik heb mobiel internet meteen voor de zekerheid uitgezet op mijn telefoon. Geprobeerd om in te loggen bij mijn simyo, is tot drie keer toe mislukt met foutmelding en melding probeer het later nog een keer.
idem om 22.43, zelfde mailtje, met nog veel hogere kosten.
Ik heb dus nu bizar hoge kosten door een kleine onoplettendheid (even tv kijken op mobiel) en ook helemaal geen tijd gehad om te corrigeren.
Sowieso verbaast het mij dat er zo’n hoog verbruik was. Hoe kan dit? In zo’n korte tijd?
Dit alles dus binnen ongeveer twee uur?
Daarna problemen met mijn simyo waar ik daarna diverse keren niet in kon met foutmeldingen. Nu dus wel, maar het zegt mij helemaal niets wat daar staat, een hele vreemde opeenvolging van verbruik.
Graag hoor ik van Simyo hoe hier mee om te gaan. Een extreem hoge rekening voelt buiten proportie en onrechtvaardig.