Hi,
Ik ben ontzettend geschrokken van een onverwachte rekening van Simyo.
Mijn dochtertje heeft een filmpje gekeken op mijn mobiel vanmiddag en dat was blijkbaar via 4g. Binnen 40 minuten is er een rekening opgelopen tot maar liefst €331,35. Er zijn smsjes vanuit Simyo verstuurd, maar in zo’n korte tijd heb ik nog en eens de kans gehad om er iets tegen te doen.
Tot dusver ben ik een tevreden klant geweest bij Simyo, maar dit verbaast me een beetje. De meeste providers schakelen dan over naar een veel tragere 4g verbinding, gratis. Of stoppen gewoon automatisch. Ik wist nog en eens dat dit kon gebeuren. Als dat zo was dan had ik wel zo’n dataplafond ingesteld.
€331,25 is ontzettend veel geld voor ons, en kan dit niet zomaar betalen. Ondertussen is mijn nummer ook nog eens geblokkeerd en ben ik niet meer bereikbaar voor spoedgevallen. Deze regeling voelt erg oneerlijk en onverwachts. Ik hoop dat hier naar gekeken kan worden, want ik weet niet hoe verder.