.

extreem buiten bundel door foutje, wat kan ik doen?

  • 15 August 2021
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Hallo,

Terwijl ik op mijn balkon een luisterboek aan het streamen was raakte ik per ongeluk buiten bereik van de WiFi met een bedrag van 114 euro als gevolg.

Ik lees in eerdere berichten dat ik niet de enige ben die dit is overkomen. Gelukkig zie ik dat jullie in eerdere gevallen eenmalig coulant zijn en het bedrag kwijtschelden. Ik hoop dat dit ook voor mij het geval kan zijn! 

 

Ten tweede nog een suggestie. Omdat in korte tijd de kosten zo hoog oplopen had ik het sms'je vn 80% verbruik nog niet gelezen. Ik was blij met de harde stop ongeveer een uurtje later maar het zou prettig zijn als deze rond een bedrag van 50 euro al wordt ingesteld. 

Bij voorbaat dank!

Daisy 2 jaar geleden

Hoi Zonne,

 

Goed dat je contact opneemt. Het is belangrijk om te weten dat je vanuit Simyo inderdaad een sms ontvangt bij 80% en 100%, daarna is het jouw eigen keuze/verantwoordelijkheid om MB's bij te kopen, het internet uit te zetten of verder te internetten voor €0,15 per MB. Wegens de privacywetgeving kunnen wij niet inzien waaraan de MB's zijn verbruikt, je kunt dit wel in je eigen toestel terughalen. Je leest er hier meer over. Bedankt voor de suggestie om het internet eerder te blokkeren, bijvoorbeeld bij €50. Ik ga dit zeker bespreekbaar maken maar ik kan dit nu niet voor je aanpassen. Kun je mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens? Dan kijk ik even mee naar de kosten en wat ik eventueel daarin kan betekenen. 

 

Groetjes,

Daisy

Bekijk originele reactie

4 reacties

Update: het blijkt om 285 euro te gaan!

Ik kan ook eigenlijk niet verklaren welke app zo veel data heeft gebruikt.

Is er sprake van een storing?

Ik hoop dat de kosten teruggedraaid kunnen worden!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Zonne,

 

Goed dat je contact opneemt. Het is belangrijk om te weten dat je vanuit Simyo inderdaad een sms ontvangt bij 80% en 100%, daarna is het jouw eigen keuze/verantwoordelijkheid om MB's bij te kopen, het internet uit te zetten of verder te internetten voor €0,15 per MB. Wegens de privacywetgeving kunnen wij niet inzien waaraan de MB's zijn verbruikt, je kunt dit wel in je eigen toestel terughalen. Je leest er hier meer over. Bedankt voor de suggestie om het internet eerder te blokkeren, bijvoorbeeld bij €50. Ik ga dit zeker bespreekbaar maken maar ik kan dit nu niet voor je aanpassen. Kun je mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens? Dan kijk ik even mee naar de kosten en wat ik eventueel daarin kan betekenen. 

 

Groetjes,

Daisy

Jongens echt, ik weet het, ik hoor hier nog niet iets te typen, dat is voor Zonne heel irritant dat snap ik.

Maar ik zit zo op het forum discussies te lezen.

Maar hoe kan simyo dit verantwoorden tegen over,.de klanten of,... nou laten we zeggen, tegen over onze rechtstaat.

Zoveel geld voor niets, of bijna niets.

Geld is er om iets van waarde te kunnen vergoeden.

dit is… nouja vul het zelf maar in.

 

Ik ga echt naar een andere provider, of iets, of gewoon maar weer een vastelijn.

Dit is geen dienstverlening, heel erg dit, de zoveelste die onder de willekeur van de community manager of iets. iets van simyo.

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Bjean,

 

Ik heb antwoord gegeven in een ander topic om het overzichtelijk te houden: https://forum.simyo.nl/internet-4g-62/in-een-korte-tijd-een-hoop-kosten-gemaakt-kunnen-jullie-iets-betekenen-44888.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer