Hallo,
Terwijl ik op mijn balkon een luisterboek aan het streamen was raakte ik per ongeluk buiten bereik van de WiFi met een bedrag van 114 euro als gevolg.
Ik lees in eerdere berichten dat ik niet de enige ben die dit is overkomen. Gelukkig zie ik dat jullie in eerdere gevallen eenmalig coulant zijn en het bedrag kwijtschelden. Ik hoop dat dit ook voor mij het geval kan zijn!
Ten tweede nog een suggestie. Omdat in korte tijd de kosten zo hoog oplopen had ik het sms'je vn 80% verbruik nog niet gelezen. Ik was blij met de harde stop ongeveer een uurtje later maar het zou prettig zijn als deze rond een bedrag van 50 euro al wordt ingesteld.
Bij voorbaat dank!
Hoi Zonne,
Goed dat je contact opneemt. Het is belangrijk om te weten dat je vanuit Simyo inderdaad een sms ontvangt bij 80% en 100%, daarna is het jouw eigen keuze/verantwoordelijkheid om MB's bij te kopen, het internet uit te zetten of verder te internetten voor €0,15 per MB. Wegens de privacywetgeving kunnen wij niet inzien waaraan de MB's zijn verbruikt, je kunt dit wel in je eigen toestel terughalen. Je leest er hier meer over. Bedankt voor de suggestie om het internet eerder te blokkeren, bijvoorbeeld bij €50. Ik ga dit zeker bespreekbaar maken maar ik kan dit nu niet voor je aanpassen. Kun je mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens? Dan kijk ik even mee naar de kosten en wat ik eventueel daarin kan betekenen.
Groetjes,
Daisy
Bekijk originele reactie