Beste Simyo,
Ik ben al een aantal jaar lid bij Simyo en ben over het algemeen zeer tevreden met mijn abonnement.
Echter ben ik geschrokken van een rekening van bijna 100 euro die ik gisterenavond heb opgebouwd, door nog geen minuut buiten mijn bundel te gaan. Uiteraard mijn eigen fout dat ik tijdens het videobellen niet in de gaten had dat (door slechte wifi verbinding) de verbinding automatisch overschakelde naar mobiele data, waardoor ik buiten mijn bundel ben gegaan. Tegen de tijd dat ik het waarschuwings-SMSje ontving van Simyo, had ik al extreem hoge kosten gemaakt. Nadat ik de SMS ontvangen had, heb ik de mobiele data direct uitgezet.
Ik heb zojuist in de Simyo app de nieuwe ‘Dataplafond’ functie gezien en hier ga ik in de toekomst zeker gebruik van maken. Ik was tot nu niet op de hoogte van deze nieuwe functie. Omdat ik zelden buiten mijn bundel ga, en dit een stomme fout is geweest waardoor ik slechts 1 minuut buiten mijn bundel ben gegaan, zou ik Simyo willen vragen of er een mogelijkheid is tot kwijtschelding/tegemoetkoming.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Eline