.

Beantwoord

Buiten gebruik gesteld

  • 25 April 2014
  • 2 reacties
  • 350 Bekeken

Badge +1
Hallo,

Sinds vandaag ben ik buiten gebruik gesteld terwijl ik gisteren mijn factuur heb betaald.
Wanneer kan ik weer gebruik maken van mijn abbonnement?

Verder vroeg ik mij af waarom mijn facturen niet meer met automatische incasso worden betaald

Alvast bedankt

Groeten Margriet
icon

Beste antwoord door Charlene 28 April 2014, 11:58

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +1
Het is al opgelost!

Nog wel steeds de vraag waarom mijn rekening niet meer via automatische incasso gaan...

Groeten Margriet
Badge +8
Hoi Mr Griet,

Goed dat het inmiddels is opgelost. :)
Ik kan hier helaas niet zien waarom de normale incasso is mislukt. ik zie dat je op 8-4 hebt gewijzigd naar een nieuw rekeningnummer van de Rabobank. Dat staat nu actief in het systeem, dus daar zouden we van moeten kunnen afschrijven. De reden waarom dat deze keer niet gelukt is, achterhaal je het beste bij je bank.
In ieder geval fijn dat je weer kunt bellen :)

Groetjes, Charlene

Reageer