Skip to main content

.

Ik heb ineens 105 euro aan kosten gemaakt en geen notificaties ontvangen van 80 en 100 procent. Nu lees ik dat dit vaak voorkomt bij Symio. Het is sowieso een waardeloos iets dat de bundel niet gewoon op =op is. Wij zijn hierdoor al aan het overstappen.

maar nu de laatste keer ineens enorme kosten. Ook mijn zus heeft hetzelfde, 250 euro aan kosten. Dit terwijl we thuis waren en op de wifi zaten. We twijfelen ernstig over de gemaakte kosten en hebben allebei geen notificaties ontvangen en werden vandaag allebei verrast. Dit kan toch niet waar zijn.

Hoi @Dide14,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je een hoge rekening hebt gekregen vanwege internetverbruik buiten je bundel!

Wij zijn bij Simyo transparant over het feit dat wij geen dataplafond hebben. Wij sturen om deze reden altijd twee waarschuwingssms’jes bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€ 0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over. 

Als je een Android telefoon hebt wil ik de tip meegeven om een datalimiet in te stellen via de instellingen in je telefoon om dit in de toekomst te voorkomen. Als je een iPhone hebt, dan wil ik je verwijzen naar dit topic. Op onze website hebben wij een blog met meer handige internetbesparingstips, ik raad aan om dit goed door te lezen. 

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je onze waarschuwingsberichten ontvangt. Zou je mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag even met je mee wat er mis is gegaan.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer