Skip to main content

.

Hallo,

 

Ik ben nu sinds een jaar zakelijk bij Simyo en tot nu toe zeer tevreden.
 

Ik heb wat vervelends: vanochtend, zonder dat ik het door had, was mijn laptop verbonden aan mijn Simyo data bundel via een hotspot van mijn iPhone, ondertussen is de g-drive op mijn laptop gaan synchroniseren via internet:

Een rekening van € 553,88 euro  buiten mijn bundel mb internet kosten. Auch.  !  
 

Om snel weer te verbinden heb ik al €255,26 euro betaald. De rest van de rekening komt nog. 

Is het mogelijk dat jullie mij helpen met bijvoorbeeld een korting of dat ik deel van het bedrag terug krijg? 

Groeten,

Sijmen 

 

 

Als dit je eerste keer is simyo werkt met een coulance regeling wacht daarvoor een reactie af van een moderator.
zet in ieder geval je data plafond aan dit kost slechts € 0,50 per maand om dit soort kosten in de toekomst te voorkomen  als je hem deze maand aanzet gaat hij  1 augustus in. 


En de internetkosten zijn een aftrekbare zakelijke onkostenpost @Simon_  en de BTW verrekenbaar.

 


Hoi @Simon_,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je kosten buiten je bundel hebt gemaakt!

Wij versturen altijd waarschuwingsberichten bij 80% en 100% verbruik van je databundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over. 

Wij hebben sinds kort inderdaad de mogelijkheid om een dataplafond in te schakelen voor €0,50 cent per maand zoals @Ron H ook aangeeft (bedankt voor je hulp! 🙂). Hiermee kun je voorkomen dat je weer kosten zou kunnen maken buiten je bundel vanwege internetgebruik. Wij hebben ook een topic op het forum gemaakt met uitgebreide informatie over het dataplafond.

Ik begrijp dat de kosten niet bewust zijn gemaakt. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag wat we voor je kunnen doen om dit samen op te lossen.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer