Skip to main content
Beantwoord

Buiten bundel internet en buitensporig hoge kosten

  • 30 July 2024
  • 5 reacties
  • 81 Bekeken

Hallo ik ben al jaren abonnee bij jullie. De afgelopen tijd zat ik slecht in mijn vel vanwege heel slecht prive nieuws en ben ik niet scherp geweest op mijn internet verbruik. Kennelijk zat ik thuis niet op de wifi en heb ik dit niet door gehad. Nu ben ik iets buiten mijn bundel geweest en heb ik enorm hoge kosten en is mijn sim geblokkerd. Ik hoop heel erg op coulance hier want ik heb niet heel veel geld en ik kan dit er niet bij hebben. AUB help mij

Hallo @stefan3002 stel s.v.p. meteen het dataplafond in, kost slechts 50 cent per maand, en gaat dan meteen per 1 augustus in, dan overkomt je het niet nog een keer.

Als je de rekening niet in 1 keer kunt betalen kun je Simyo bereiken via de bekende kanalen om een betalingsregeling te treffen.

Je kunt ook de reactie van een moderator hier afwachten.

 


Hoi @stefan3002,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je kosten hebt gemaakt buiten je bundel vanwege internetverbruik!

Wij versturen altijd waarschuwingsberichten bij 80% en 100% verbruik van je databundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over. 

Wij hebben sinds kort inderdaad de mogelijkheid om een dataplafond in te schakelen voor €0,50 cent per maand zoals @J.D.L. ook aangeeft (thanks voor je hulp!). Hiermee kun je voorkomen dat je weer kosten zou kunnen maken buiten je bundel vanwege internetgebruik. Wij hebben ook een topic op het forum gemaakt met uitgebreide informatie over het dataplafond.

Ik begrijp dat de kosten niet bewust zijn gemaakt. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag wat we voor je kunnen doen om dit samen op te lossen.

Groetjes,
Roeqajja


U stuurt mij op tijd dat mijn internetbundel op raakt. Ik heb opnieuw een bundel gekocht, maar het verbruik wordt niet via mijn  bundel in mindering gekocht, maar via mijn beltegoed. Steeds als ik internetbundel koop, kan ik niet direct gebruik maken. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?


U stuurt mij op tijd dat mijn internetbundel op raakt. Ik heb opnieuw een bundel gekocht, maar het verbruik wordt niet via mijn  bundel in mindering gekocht, maar via mijn beltegoed. Steeds als ik internetbundel koop, kan ik niet direct gebruik maken. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

@Lunaking , graag uw vraag als een ‘nieuwe vraag’ invoeren bij ‘Srart een topic’. U haakt nu in op een andere, bestaande vraag die bovendien al beantwoord is. 


Hoi @Lunaking,

Bedankt voor je bericht. Zoals @Kaas Berrie aangeeft is het beter om zelf een nieuw topic te starten (thanks @Kaas Berrie!). Zou je mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag mee of ik iets voor je kan betekenen.

Ik sluit het topic hierbij!

Groetjes,
Seren