Hallo ik ben al jaren abonnee bij jullie. De afgelopen tijd zat ik slecht in mijn vel vanwege heel slecht prive nieuws en ben ik niet scherp geweest op mijn internet verbruik. Kennelijk zat ik thuis niet op de wifi en heb ik dit niet door gehad. Nu ben ik iets buiten mijn bundel geweest en heb ik enorm hoge kosten en is mijn sim geblokkerd. Ik hoop heel erg op coulance hier want ik heb niet heel veel geld en ik kan dit er niet bij hebben. AUB help mij
Buiten bundel internet en buitensporig hoge kosten
Beste antwoord door Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je kosten hebt gemaakt buiten je bundel vanwege internetverbruik!
Wij versturen altijd waarschuwingsberichten bij 80% en 100% verbruik van je databundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over.
Wij hebben sinds kort inderdaad de mogelijkheid om een dataplafond in te schakelen voor €0,50 cent per maand zoals
Ik begrijp dat de kosten niet bewust zijn gemaakt. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag wat we voor je kunnen doen om dit samen op te lossen.
Groetjes,
Roeqajja
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.