.

Beantwoord

Blokkade en 100 euro kosten in 1 min, hoe kan dit?!

  • 14 January 2024
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Tot mijn schrik word ik vanochtend wakker met een blokkade en 100 euro aan kosten voor extra data? Ik verbuik gemiddeld 1-2GB per maand en nu spontaan heb ik om 00:23 vannacht, terwijl ik slaap een aantal GB tussen 00:23 en 00:24 zogenaamd erbruikt. Dit is onmogelijk want ik sliep en download nooit bestanden en sluit alles op de achtegrond standaard af, mijn telefoondata rapport en instellingen bevestigd dit ook. Mijn wifi staat altijd aan en geen van apps tonen een ongewoon verbruik. 

Dit is echt te bizar voor woorden en het voelt echt als een dreigment dat ik gelijk wordt geblokkeerd en gevraagd wordt direct €100 "aan te betalen" en anders kan ik de rest van januari niets meer? 

Ik heb net me abo verlengd omdat ik nooit issues had met Simyo dus ik snap hier helemaal niets van. Graag zsm contact en geen template antwoorden please!

icon

Beste antwoord door Seren 15 January 2024, 14:23

Bekijk originele reactie

2 reacties

Vanochtend contact gehad met Simyo en het is opgelost gelukkig!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Hdan-,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je hier van bent geschrokken. Wij blokkeren de simkaart inderdaad uit voorzorg als je meer dan €100,- per 24 uur of meer dan €250,- per week buiten je bundel verbruikt. Meer over hoog verbruik kun je hier teruglezen. Ondanks dat je alles afsluit kunnen apps zich op de achtergrond verversen of updates uitvoeren. Waaraan jouw internet is verbruikt kunnen wij wegens de privacy wetgeving niet inzien. Wel kun je dit achterhalen op jouw toestel. In deze blog kun je teruglezen hoe je dit kunt achterhalen: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel

Ik lees dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het inmiddels is opgelost. Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag. 

Groetjes,
Seren

Reageer