.

Beantwoord

Bij overstap naar Sim Only van Prepaid worden er toch aansluitkosten berekend. Hoe kan dit?

  • 18 October 2015
  • 5 reacties
  • 195 Bekeken

Kent Simyo haar eigen voorwaarden niet? Ik ben overgestapt binnen Simyo en in de voorwaarden staat dat dan geen aansluitkosten betaald hoeven worden maar wat schetst mijn verbazing: ik ontvang wel degelijk een factuur met de aansluitkosten!!!

Morgen zal ik er nog eens achteraan bellen met de Simyo-service, waarschijnlijk zal het dan weer worden aangepast maar blijft een actie waarvan je denkt: we proberen het en misschien komen we er me weg.
icon

Beste antwoord door Angela 20 October 2015, 11:09

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Simyo is transparant en houdt niet van fratsen.
Ben al jaren klant.
Dus ik denk dat er een foutje ergens is ingeslopen.
Zou maar gewoon even wachten tot er een moderator reageert morgen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rustar,

Welkom op het Simyo Forum.

Oeps, dat is zeker niet netjes en al helemaal niet de bedoeling!

Ik kan me voorstellen dat je hier een beetje een naar gevoel aan overhoudt 😞 Sorry, dit is absoluut niet de manier waarop het normaal gesproken loopt.

Zoals jij zelf terecht aangeeft, staat het in de voorwaarden dat jij geen aansluitkosten betaalt bij een overstap naar een Sim Only Abonnement. Dit gaan we dus voor je vergoeden. Waarom deze kosten toch op jouw factuur zijn gezet durf ik niet te zeggen. Zoals Koorelle aangeeft, ben ik bang dat er een foutje ingeslopen is. Dit gaan we rechtzetten voor je.

Omdat de factuur waar deze kosten op staan gesloten is, is deze ook al klaargezet voor een automatische incasso. Helaas kan ik dit niet meer tegenhouden. Dit betekent dat de factuur afgeschreven gaat worden. Ik kan zorg ervoor dat jij het bedrag daarna zo snel mogelijk op jouw bankrekening terug gestort krijgt. Het is dan wel van belang dat jij de factuur niet zelf handmatig terughaalt. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

@Koorelle, deze is speciaal voor jou: superwoman

Groetjes,
Angela
Reputatie 4
Badge +8
Wouw, te gek Angela!!! Dank je wel!

Da's pas een superwoman: Alicia Keys!
Gaaf nummer hè? 😳
Ik had net nog Brandon van Simyo aan de lijn en hij heeft me verzekerd dat binnen 3 weken mijn geld wordt terug gestort op mijn rekening, waarvoor dank.
Reputatie 7
Badge +10
Wouw, te gek Angela!!! Dank je wel!

Da's pas een superwoman: Alicia Keys!
Gaaf nummer hè? :$



Ja, het was ook het eerst waar ik aan dacht! Heel goed nummer!

Ik had net nog Brandon van Simyo aan de lijn en hij heeft me verzekerd dat binnen 3 weken mijn geld wordt terug gestort op mijn rekening, waarvoor dank.

Fijn dat mijn collega het heeft kunnen bevestigen voor je. Nogmaals sorry voor het ongemak en graag gedaan uiteraard 🙂 Voor andere vragen weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer