.

Beantwoord

Betalen voor alleen overgaan?

  • 21 September 2014
  • 7 reacties
  • 397 Bekeken

Badge
De 19e is mijn nummer overgezet, vervolgens de sim-kaart geplaatst om mijn abo in gebruik te nemen en ter test mijn zoon ff mobiel gebeld die naast mij stond, ik vroeg hem niet op te nemen. Zogezegd zo gedaan, hij ging over en nam niet op.
De Simyo-app had ik al geinstalleerd en toen ik die een aantal uren daarna startte zag ik dat er 1 minuut afgeboekt was, moet er dan ook voor alleen overgaan  betaald worden, want die dag heb ik verder niet gebeld?
Ik ben benieuwd.
icon

Beste antwoord door Charlene 23 September 2014, 10:44

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +8
Hoi PCfreak,

Een gesprek verschijnt alleen op je factuur wanneer er verbinding is gemaakt. Dat kan ook met de voicemail bijvoorbeeld. Hij heeft het gesprek niet toevallig weggedrukt? Dan ga je rechtstreeks naar voicemail meestal.
Ik zie op je factuur op 19-9 om 12.56 uur een gesprek van 1 seconde. Dat kan dat gesprek geweest zijn. Daarna zie ik nog een gesprek van 1:51 min. naar een vast nummer. Jij kunt dat nagaan op Mijn Simyo, onder het tabblad Verbruik, als je op September klikt. Daar zie je een specificatie van alle verbindingen.
Zie je de gesprekken niet terug in je gespreksgeschiedenis?

Ik hoor het graag van je,

Groetjes,
Charlene
Badge
Hoi PCfreak,

Een gesprek verschijnt alleen op je factuur wanneer er verbinding is gemaakt. Dat kan ook met de voicemail bijvoorbeeld. Hij heeft het gesprek niet toevallig weggedrukt? Dan ga je rechtstreeks naar voicemail meestal.
Ik zie op je factuur op 19-9 om 12.56 uur een gesprek van 1 seconde. Dat kan dat gesprek geweest zijn. Daarna zie ik nog een gesprek van 1:51 min. naar een vast nummer. Jij kunt dat nagaan op Mijn Simyo, onder het tabblad Verbruik, als je op September klikt. Daar zie je een specificatie van alle verbindingen.
Zie je de gesprekken niet terug in je gespreksgeschiedenis?

Ik hoor het graag van je,

Groetjes,
Charlene

Het zou idd kunnen dat hij iets sneller was met wegdrukken, maar ik heb ff een nieuw testje gedaan naar een vast nummer, weet alleen niet hoe snel Mijn-Simyo bijgewerkt wordt maar ik heb geen haast.

Dus als ik het goed begrijp gaat er niets van je bundel af als er niet opgenomen wordt.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi PCfreak,

Dat heb je helemaal goed begrepen 🙂 Pas wel op met voicemail, want dat kost je dus wél belminuten. Als je verwacht dat de telefoon toch niet opgenomen wordt, hang dan gauw op!

Mijn Simyo wordt zo'n 5 á 6 keer per dag bijgewerkt, dus je ziet het niet direct terug in je verbruiksgeschiedenis. Hoe snel was Mijn Simyo met bijwerken bij jou?
Badge
Hoi PCfreak,

Dat heb je helemaal goed begrepen 🙂 Pas wel op met voicemail, want dat kost je dus wél belminuten. Als je verwacht dat de telefoon toch niet opgenomen wordt, hang dan gauw op!

Mijn Simyo wordt zo'n 5 á 6 keer per dag bijgewerkt, dus je ziet het niet direct terug in je verbruiksgeschiedenis. Hoe snel was Mijn Simyo met bijwerken bij jou?

Ik heb geen idee hoe snel Simyo bijgewerkt was, daarvoor zou ik iedere paar minuten moeten checken, want de laatste datum/tijd is gewoon die van het laatste gesprek, niet de tijd dat mijn simyo bijgewerkt is.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi PCfreak,

Dat klopt inderdaad, maar ik dacht dat je even een testje had gedaan... vandaar de vraag 😉.
Badge
Hoi PCfreak,

Dat klopt inderdaad, maar ik dacht dat je even een testje had gedaan... vandaar de vraag 😉.

Sorry helemaal vergeten, die oproep is nu na 2 dagen niet terug te vinden in de gesprekken, dus is mijn vraag beantwoord, niet opgenomen is ook niets in rekening gebracht.
Reputatie 5
Badge +11
Dank je voor je terugkoppeling 😃

Reageer