Beste antwoord door Angela
Bekijk originele reactieBetaalde app betalen via je abonnement, is dit mogelijk?
Laatst wilde ik een betaalde app downloaden uit de appstore. Bij mijn overige gezinsleden wordt dit dan als extra kosten aangemerkt op je abonnement. Ik kreeg echter de melding dat ik deze app niet via mijn abonnement kon betalen. Wie weet de oplossing? Ik heb geen creditcard.
Je kunt wel een prepaid creditcard aanschaffen of via Paypal . Een andere oplossing is er niet.
Hoi Mamsie,
Goed dat je dit even komt navragen. Het is goed mogelijk dat de rest van jouw gezinsleden deze mogelijkheid aangeboden krijgt via hun provider. Er zijn providers waarbij je apps kunt afrekenen via je factuur. Wij bieden deze optie helaas niet aan. Om deze reden krijg je ook een foutmelding.
De tip van Raytje is erg handig! Dit zou je kunnen proberen. Heb je hier verder nog vragen over?
Je kunt wel een prepaid creditcard aanschaffen of via Paypal . Een andere oplossing is er niet.
@Raytje, bedankt voor het meedenken!
Ik heb dit topic verplaatst naar 'Factuur & betalen'. Zo houden we het forum overzichtelijk :)
Groetjes,
Angela
Goed dat je dit even komt navragen. Het is goed mogelijk dat de rest van jouw gezinsleden deze mogelijkheid aangeboden krijgt via hun provider. Er zijn providers waarbij je apps kunt afrekenen via je factuur. Wij bieden deze optie helaas niet aan. Om deze reden krijg je ook een foutmelding.
De tip van Raytje is erg handig! Dit zou je kunnen proberen. Heb je hier verder nog vragen over?
@Raytje, bedankt voor het meedenken!
Ik heb dit topic verplaatst naar 'Factuur & betalen'. Zo houden we het forum overzichtelijk :)
Groetjes,
Angela
En... waarom bieden jullie deze optie niet aan ??
Het lijkt mij toch niet heel moeilijk om een optie toe te voegen in je persoonlijke account instellingen.
Deze zou dan eventueel nog extra beveiligd kunnen worden voor mensen onder de 18 en er zou een maximum limiet op gezet kunnen worden.
Verder ben ik tevreden over jullie service en bereik.
Maar ik zou ook graag de mogelijkheid hebben om kleine bedragen via me mobiele abonnement te kunnen betalen.
Het lijkt mij toch niet heel moeilijk om een optie toe te voegen in je persoonlijke account instellingen.
Deze zou dan eventueel nog extra beveiligd kunnen worden voor mensen onder de 18 en er zou een maximum limiet op gezet kunnen worden.
Verder ben ik tevreden over jullie service en bereik.
Maar ik zou ook graag de mogelijkheid hebben om kleine bedragen via me mobiele abonnement te kunnen betalen.
Hoi Ruudi,
Dankjewel voor je feedback! Helaas wordt dit inderdaad vooralsnog niet aangeboden. Ik kan je wel garanderen dat het ietsjes ingewikkelder in elkaar zit dan slechts de optie toe te voegen natuurlijk 😉 Maar dat is een heel ander punt. Ik zal je idee op onze 'Wall of Change' hangen, zodat er naar gekeken kan worden!
Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?
Groetjes,
Jihane
Dankjewel voor je feedback! Helaas wordt dit inderdaad vooralsnog niet aangeboden. Ik kan je wel garanderen dat het ietsjes ingewikkelder in elkaar zit dan slechts de optie toe te voegen natuurlijk 😉 Maar dat is een heel ander punt. Ik zal je idee op onze 'Wall of Change' hangen, zodat er naar gekeken kan worden!
Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?
Groetjes,
Jihane
Ja is goed!! Ben benieuwd of er in de toekomst iets mee gedaan wordt.
Groetjes, Ruudi
Groetjes, Ruudi
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.