.

Beantwoord

Betaal ik vol voor een halve maand 4G?

  • 26 June 2016
  • 2 reacties
  • 166 Bekeken

Als ik op de 21e van een maand 4g flex aanzet, moet ik dan voor de hele maand € 5,00 betalen?
Of wordt dat pro rato berekend?
icon

Beste antwoord door Jihane 27 June 2016, 16:19

Bekijk originele reactie

2 reacties

Dat gaat naar rato.. Let wel, je betaald je bundels vooruit. Dus je betaald in de lopende maand dat deel naar rato en de 5 euro van de komende maand de eerste keer. Daarna uiteraard elke maand 5 euro.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kepala65,

Welkom op het Simyo Forum!

Leuk dat je voor 4G gekozen hebt! Zoals Raytje al zegt wordt het naar rato gefactureerd. Dit houdt in dat er uit wordt berekend hoeveel dagen je gebruik kunt maken (in de betreffende maand) van 4G, en op basis daarvan wordt gekeken hoeveel je dan betaalt. Stel dat je de helft van de maand maar gebruik ervan hebt kunnen maken? Dan betaal je dus de helft van het bedrag!

Wel wil ik je (net zoals Raytje ;)) erop wijzen dat je altijd betaalt voor de maand erna. In september betaal je voor oktober; in oktober voor november, in november voor december, enzovoorts. In de eerste maand dus, betaal je voor zowel de huidige maand (naar rato!) en dan ook nog voor de maand die volgt. Schrik dus niet als je twee bedragen ziet staan op je eerste factuur. Het is gewoon hoe het systeem werkt.

Heb je verder nog vragen hierover?

@ Raytje: Topper, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer