.

Beantwoord

Bankrekeningnummer wijzigen voor maandfactuur

  • 27 February 2013
  • 3 reacties
  • 431 Bekeken

Badge
Ik wilde een paar dagen terug mijn bankrekeningnummer wijzigen waar mijn maandelijkse abbonnementkosten vanaf worden gehaald. Nu werd er dus 1 cent op mijn rekening gestort met een activatiecode, en die heb ik ingevoerd. Maar toen ik deze invoerde kreeg ik de melding dat het was gelukt, en dat het betalen met eenmalige machtiging en opwaarderen voortaan via dit nummer ging. Nu vraag ik me dus af of nu ook mijn maandelijkse kosten hier vanaf worden geschreven, of dat deze nog steeds van mijn oude bank worden gehaald, en wat dat eenmalige machtiging precies betekent. 
icon

Beste antwoord door Wayne 5 March 2013, 16:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum rooosalie,

Indien je jouw nummer in ons systeem hebt gewijzigd, zal alles wat wij voor jouw aansluiting incasseren van deze rekening worden afgeschreven.

Eenmalige machtiging is een betaalwijze waarbij je ons de machtiging geeft om het bedrag van jouw rekening te incasseren.
Reputatie 4
Badge +8
Nog even ter verduidelijking:
Eenmalige machtiging is mogelijk voor één betaling, maar ook voor maandelijks terugkerende abonnementskosten.
Beetje verwarrend, omdat jij dacht dat het alleen deze keer wordt afgeschreven van je nieuw opgegeven rekeningnummer.
Reputatie 5
Badge +10
Dat klopt inderdaad koorelle2.

Groetjes,

Alex

Reageer