Op 19 juni kreeg ik weer een e-mail dat het factuurbedrag (factuurnummer 27184138) niet geincasseerd kon worden, en dat ik het via iDeal over moest maken aan Simyo. Weer gebeld met de klantenservice gebeld en weer werd mij hetzelfde gezegd, "geef uw rekeningnummer even door via de site". Ik ben toen een beetje boos geworden aan de telefoon, terwijl die arme meid aan de andere kant van de lijn er natuurlijk ook niets aan kon doen. Iedere keer ben ik er tijd mee kwijt en iedere keer kan ik weer bellen met de klantenservice en iedere keer word mij hetzelfde geadviseerd, maar er verandert niets!
Nu schetst mijn verbazing dat ik op 20 juni doodleuk een e-mail krijg met de mededeling dat de factuur over mei (factuurnummer 27184138) klaar staat en in die mail staat dat ik hem vooral NIET handmatig over moet maken. Wat moet ik nu doen? Heb geen zin in nog meer kosten.
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie