.

Beantwoord

automatische incasso

  • 1 January 2014
  • 30 reacties
  • 2371 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Bij mij is het in november en december ook niet gelukt om 7 euro af te schrijven
Dus of de bank heeft het geblokkeerd (is Simyo failliet misschien ???) of simyo heeft de automatische incasso ingetrokken.

Graag snel duidelijkheid dan kan ik morgen overstappen naar een andere provider als het mis is
Bij mij ook voor de tweede maand dat automatische incasso is mislukt.
Dit zal wel te maken hebben met de overgang naar IBAN die niet op orde is bij de debiteur.
De enigste mogelijkheid om te betalen is via de link in de email en dat vind ik heden ten dage buitengewoon ongewenst, aangezien ik geen slachtoffer wens te worden van internet fraude.
Ik log nooit via emails in bij relaties (zeker niet als het om betalingen gaat) omdat er altijd serieuze dreiging van nepmails is, echter bij simyo krijg ik geen keus want anders word ik afgesloten!!!!!
Met uizondering heb ik nogmaals betaling verricht zoals gevraagd in mail maar wens wel dat dit echt de laatste keer is!!!! Anders zal ik helaas moeten overstappen naar een andere provider.
Hoop op een dringende oplossing bij simyo?
Badge +6
Al voor de tweede maand op een rij 'lukt' de automatische incasso niet zegt Simyo (terwijl er meer dan genoeg op de rekening staat). Wat is hier aan de hand?

Hoi Rvdb,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat de betaling is gestorneerd. Ik raad je aan om de factuur te betalen via de link in de e-mail die wij je hebben verstuurd.
Badge +6
Bij mij is het in november en december ook niet gelukt om 7 euro af te schrijven
Dus of de bank heeft het geblokkeerd (is Simyo failliet misschien ???) of simyo heeft de automatische incasso ingetrokken.

Graag snel duidelijkheid dan kan ik morgen overstappen naar een andere provider als het mis is


Hoi Wiebezee,

Welkom op het forum!
Simyo is niet failliet. De factuur van de maand november is van je rekening afgeschreven, dit moet nog worden verwerkt op je persoonlijke pagina.
Badge +6
Bij mij ook voor de tweede maand dat automatische incasso is mislukt.
Dit zal wel te maken hebben met de overgang naar IBAN die niet op orde is bij de debiteur.
De enigste mogelijkheid om te betalen is via de link in de email en dat vind ik heden ten dage buitengewoon ongewenst, aangezien ik geen slachtoffer wens te worden van internet fraude.
Ik log nooit via emails in bij relaties (zeker niet als het om betalingen gaat) omdat er altijd serieuze dreiging van nepmails is, echter bij simyo krijg ik geen keus want anders word ik afgesloten!
Met uizondering heb ik nogmaals betaling verricht zoals gevraagd in mail maar wens wel dat dit echt de laatste keer is! Anders zal ik helaas moeten overstappen naar een andere provider.
Hoop op een dringende oplossing bij simyo?


Hoi Ella Kelderman,

Welkom op het forum!
Ik heb het bekeken in het systeem en ik zie dat de betaling is gestorneerd. Ik raad je aan om de betaling te doen via de link die je hebt gekregen per e-mail.

Reageer