.

Beantwoord

Alles buiten bundel!

  • 10 October 2012
  • 1 reactie
  • 239 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Beste Alex,

Alle telefoon- en vooral internetgebruik wordt berekent als buiten de bundel! (zelfs wifi?) We hebben een abonnement van zelden telefoneren en 500 mb internet. De eerste twee weken kostten 64 euro, deze maand staat de teller al op 671 euro! Daarnaast worden er ook internetdata gebruikt ( op 9 okt maarliefst 562875.0 kb = € 549,68) terwijl de iPhone in standbye staat! Heel snel in orde maken en terugstorten, aub. Daarnaast verwachten we een goedmaker voor de emotionele schade.

Groeten, Jeroen van Rosmalen 
icon

Beste antwoord door Alex 11 October 2012, 12:28

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum YvR,

Volgens onze gegevens heb je tijdens je bestelling aangegeven gebruik te willen maken van nummerbehoud. Je nummerbehoud aanvraag is afgewezen, omdat je opgegeven telefoonnummer en simkaartnummer niet overeenkomen. Dit heeft de nummerbehoud afdeling per email op 27/8 laten weten. Je maakt tot op heden gebruik van je tijdelijk toegewezen Simyo telefoonnummer. Als je van je tijdelijke Simyo nummer gebruik maakt voor dat je te behouden telefoonnummer is over gezet, valt je verbruik buiten de bundel. Je aansluiting is nu geblokkeerd wegens hoogverbruik.

Je Simyo abonnement is officieel nog niet ingegaan. Er zijn tot nu toe daarom ook geen abonnementskosten berekend. Als je gebruik maakt van nummerbehoud gaat je abonnement immers pas in op het moment dat je telefoonnummer is over gezet. We hebben dus eerst een akkoord van jou nodig om je abonnement te activeren. Je tijdelijke Simyo telefoonnummer wordt dan je definitieve telefoonnummer. Je kunt ook nog gebruik maken van nummerbehoud, maar dan hebben we wel het juiste simkaartnummer + te behouden telefoonnummer nodig. Deze gegevens kun je sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]

Groetjes,

Alex

Reageer