.

Beantwoord

Afschrijving factuur februari is nog niet gebeurd, waarom niet?

  • 30 March 2015
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Badge
Ik zie dat mijn factuur van afgelopen februari nog steeds niet is afgeschreven, waarom niet?
En mijn facturen van afgelopen2 maanden zijn extreem hoog. Heb het gevoel dat mijn verbruik hetzelfde is, waaraan kan dit liggen, wat kost bijvoorbeeld veel MB, misschien snap ik het dan.

Gr. Marleen Eskes
icon

Beste antwoord door Naomi 31 March 2015, 15:30

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste Marleentje,

Als het goed is, heb je de afgelopen week een email vanuit Simyo ontvangen, met daarin de mededeling dat Simyo nieuwe bank rekeningnummers heeft gekregen.
Hierdoor wordt de factuur van februari, eenmalig rond 2 april van je rekening afgeschreven, ook omdat de factuur van februari pas rond 26 februari beschikbaar was.
Vanaf de volgende factuur (maart) loopt alles weer zoal je gewend bent, rond de 3e donderdag van de maand staat je factuur online op "Mijn Simyo", en rond de 4e donderdag van de maand zal het dan worden afgeschreven.

Waarom jouw facturen van de afgelopen 2 maanden zo hoog zijn, zal waarschijnlijk komen omdat je buiten je bundel(s) bent gegaan, en je dan dus de buiten de bundel tarieven gaat betalen.
Als je inlogt op "Mijn Simyo" zie je onder je huidig tegoed "Mijn Verbruik" staan.
Daar zie je overzichtelijk en achter elkaar de afgelopen maanden staan, en wat je dus verbruikt hebt aan belminuten, sms'jes en internet (in MB,s), waardoor je gelijk kunt zien waar je het meest van hebt verbruikt in bijvoorbeeld januari 2015.
Ook kun je het verbruik terug zien in je facturen, door een factuur te openen.

Je ziet dan gelijk waar je het meest van verbruikt, en kun je dus overwegen om een grotere bundel te nemen.
Ga je bijvoorbeeld met regelmaat over je 1000 MB bundel heen, dan is het wijzer om te kiezen voor een bundel met 2000 MB.

De buiten de bundel tarief voor gebruik van internet is € 0,15 per MB.
De buiten de bundel tarief voor bellen/smsen is € 0,31 per minuut of sms.

Hoop dat het je duidelijk is geworden, en je wat kunt met mijn uitleg!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Marleentje,

Super om te zien dat MichD je heeft geholpen. Heb je hier nog vragen over? :$

@MichD; Top dat je zo goed helpt met zo’n uitgebreid antwoord 😃 Dankjewel voor je hulp!

Reageer