Skip to main content
Hoi simyo,

heb vrijdag netjes mijn rekening betaald en ben nog niet aan gesloten.

Zou u mijn kunnen bellen daarover?

op ****.

Vriendelijke groet Arentsen.
Hoi simyo,

heb vrijdag netjes mijn rekening betaald en ben nog niet aan gesloten.

Zou u mijn kunnen bellen daarover?

op ****.

Vriendelijke groet Arentsen.




Hoi Rinus82,



Vervelend om te lezen dat je bent afgesloten. In het systeem zie ik staan dat de factuur van de maand juni nog niet is betaald.

Graag verneem ik van je hoe je de factuur hebt betaald ik zie namelijk niet in ons betaalsysteem dat de betaling is ontvangen en verwerkt. Mocht je de betaling handmatig hebben overgemaakt dan ontvang ik graag een betaalbewijs. Dit kan je mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] t.a.v. Natascha. Wanneer je de e-mail hebt verstuurd verneem ik graag het ticketnummer zodat ik de e-mail kan doorsturen naar de financiële afdeling.
Hoi simyo,

heb vrijdag netjes mijn rekening betaald en ben nog niet aan gesloten.

Zou u mijn kunnen bellen daarover?

op ****.

Vriendelijke groet Arentsen.





hetzelfde euvel heb ik mijn rekeningen zijn betaald en nog steeds niet, ik denk aan overstappen
Hoi rust46,



Ik ben je berichten met dezelfde insteek nu in meerdere topics tegen gekomen. Je reactie op het forum proberen we altijd binnen 1 werkdag te voorzien van een antwoord. Ik heb je vraag dan ook in dit topic beantwoord. Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen in 1 topic te reageren.



Groetjes,



Alex

Reageer