.

Beantwoord

Afgesloten, maar heb wel betaald

  • 19 May 2014
  • 4 reacties
  • 207 Bekeken

Badge
Beste

Ik heb pas geleden al me rekeingen netjesbetaald en nu konden jullie geen 17 euro van rekening afhalen en dan sluiten jullie mij ineens af zonder iets te laten horen.
Ik wil graag,weten van simyo wat er nu aan de hand is.

Mvg

Alex
icon

Beste antwoord door alex32 20 May 2014, 09:09

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Deze is al verholpen..
Bleek administratieve foutje bij 2 partijen maar oke goed opgelost toppie
Reputatie 5
Badge +10
Hoi alex32 (mooie naam ;)),

Dit bleek inderdaad een administratief foutje. Je was eerder al gedeblokkeerd na het zien van de betaling. Een automatisch proces heeft de deblokkade uiteindelijk weer overruled. Dat had niet mogen gebeuren 😞. Ik zie mijn collega vandaag je aansluiting weer aangesloten heeft 🙂.

Bedankt dat je dat zelf al in je reactie hebt laten weten 🙂.

Groetjes,

Alex
Badge
Ja he hij is eigelijk nog iets langer maar dit is beter 😉.

Klopt ik had vandaag gebeld naar simyo en het was een makelijk probleemje extern hoorde ik maar je collega heeft me meteen aangesloten weer.
Als er bepaalde dingen goed zijn opgelost mag dat ook verteld worden 🙂.

Gr

Alex²
Reputatie 5
Badge +10
Hoi alex32,

Mijn naam is stiekem ook iets langer, maar ik heb op een gegeven moment maar geaccepteerd dat ze me 'Alex' noemden. Ik zal het compliment ook aan mijn collega doorgeven 🙂.

Groetjes,

Alex

Reageer