.

administratieve afsluiting

  • 4 June 2012
  • 5 reacties
  • 835 Bekeken

Badge
Beste Simyo, Ik liep een maand achyter met mijn betaling, mijn sim kaart is geblokkeerd vanwege administratieve redenen. Ik heb vorige week woensdag de achterstallige betaling overgmeenk inclusief de nieuwe betaling. Wanneer wordt mijn simkaart weer geactiveerd?

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum valentao,

Volgens onze gegevens is de vordering nog niet betaald aan IMN. Als je de betaling aan IMNederland hebt gedaan, dien je contact op te nemen met IMN. Zodra wij kunnen zien dat de vordering is betaald en afgesloten, kunnen wij je telefoonnummer weer aansluiten.

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum valentao,

Volgens onze gegevens is de vordering nog niet betaald aan IMN. Als je de betaling aan IMNederland hebt gedaan, dien je contact op te nemen met IMN. Zodra wij kunnen zien dat de vordering is betaald en afgesloten, kunnen wij je telefoonnummer weer aansluiten.

Groetjes,

Alex
Dagtekening: 25-5-2012
Geachte HEHM Thiessens,
Wij hebben helaas nog geen betaling voor Simyo factuur 22446533 van u ontvangen. Dit terwijl de betalingstermijn reeds lang is verstreken.U bent ons nog verschuldigd:
Hoofdsom : EUR 36,45
Administratiekosten : EUR 5,00

TOTAAL : EUR 41,45
buckarooWij verzoeken je het totaalbedrag binnen 5 dagen na dagtekening te betalen ten gunste van “Buckaroo Online Payments Services” door op deze link te klikken. Buckaroo treedt op namens Simyo Debiteurenbeheer.Je kunt de betaling direct online doen (via iDEAL of bankoverschrijving): Betaal Nu.
Vragen over de factuur? Vind het antwoord op je vraag bij factuurvragen of stuur een email naar [email]service@simyo.nlMet[/email] vriendelijke groeten,
Simyo Debiteurenbeheer
Dit is dus vorige week via ideal betaald. Zie link. Ik kan dus niet bellen met ImNederland of met Simyo omdat mijn aansluiting geblokkeerd is. Hoe nu verder?Met vriendelijke groet
Reputatie 5
Badge +10
De factuur die je hebt betaald is de factuur van maart. Je bent niet afgesloten vanwege deze factuur. Ik zie inderdaad dat deze factuur is betaald. Je bent afgesloten wegens een openstaande factuur van augustus 2011.
ik heb vanmoregen een betaling gedaan via internetbankieren en wel naar buckaro ,en volgens simyo zou me aansluiting binne een dag gedeblokkeerd worden ,gaat om 063085xxxx mvg stanley
Reputatie 5
Badge +9
Hoi suriname333,

Welkom op 't forum.

De betalingen voor facturen kan je het beste via Mijn Simyo doen. Daar kun je een per niet betaalde factuur een iDEAL link vinden. In het verleden kon je handmatig een bedrag overmaken naar Buckaroo, maar tegenwoordig zullen de facturen naar ons overgemaakt moeten worden en niet naar Buckaroo. Ik raad je dus aan om jouw betaling te storneren of terug te vragen en het opnieuw te voldoen via Mijn Simyo.

Om welke factuur gaat het trouwens? Ik zie wel dat je aangesloten bent en gewoon zou moeten kunnen bellen.

Heb je verder nog vragen hierover?

Groetjes,
Caspar

Reageer