.

Beantwoord

Actie verlenging helemaal goed behalve op mijn rekening

  • 20 August 2012
  • 2 reacties
  • 699 Bekeken

Badge
Ben al jaren klant bij simyo maar als er iets veranderd wordt kan het ook maar zelden in 1x goed gaan,mijn abbo was een jaarlang met korting simyo geregeld ik hier op het forum en vraag gesteld dat ik hoorde dat het abbonement nog een keer met dezelfde voorwaarden verlengt kon worden,en ja hoor het antwoord was houd email in de gaten en uw abbo wordt automatisch verlengt en ja hoor een paar weken later een email dat dit zou gebeuren,nou dus niet mijn rekening staat nu online en dus geen korting meer dus drie uer duurder uit terwijl ik recht heb op die korting,moet ik nu weer uren aan de telefoon hangen om de helpdesk te bereiken of wordt dit nu gewoon opgelost ik betaal de rekening niet tot het opgelost is,
icon

Beste antwoord door Alex 23 August 2012, 15:55

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Goed nieuws: Simyo verlengt je actieprijzen! 
 
 
Beste Robert

Simyo waardeert je als vaste klant en daarom hebben we goed nieuws: we verlengen je maandelijkse korting op je Simyo Sim Only abonnement met 1 jaar!

De afgelopen periode heb je extra voordelig gebeld met je Simyo Sim Only abonnement met telefoonnummer....Je huidige actieaanbod blijft ook het komende jaar geldig. Je blijft dus bellen tegen het voordelige actietarief!

Ook een internetbundel?
Al eerder geprofiteerd van het actieaanbod op een internetbundel? Wellicht is de actieperiode al voorbij of loopt deze binnenkort af.

Heb je nog geen internetbundel of wil je je bundel verlengen, log dan in op onze website. Wanneer je inlogt op Mijn Simyo vind je onze huidige aanbiedingen onder het tabblad 'Bundels aanpassen'. Activeer een bundel naar keuze en je internet weer tegen actieprijzen!

Wij wensen je ook komend jaar veel bel- sms-, en internet plezier!

Met vriendelijke groet,


Het Simyo Team 




Dit is dus de email.
 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi bromnozzem,

Het klopt dat de korting niet op je laatste factuur is berekend. Op je vorige factuur is echter 2x 3 euro korting berekend. Je kan dit terug vinden op de factuur van juni (22801868). Excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex

Reageer