.

Beantwoord

Abonnementskosten betalen van een nieuwe bundel?

  • 16 March 2016
  • 7 reacties
  • 155 Bekeken

Badge
Per ingang van
icon

Beste antwoord door Caspar 17 March 2016, 09:34

Bekijk originele reactie

7 reacties

Lekker duidelijk...:P

Wat bedoel je precies?
Lekker duidelijk...:P

Wat bedoel je precies?

Geduld Raytje. :)

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Busje91,

Net als Raytje is het mij ook niet heel duidelijk wat je bedoelt. :?

Wil je weten wanneer je betaalt voor je bundels van je Sim Only? Je betaalt bij Simyo je bundels altijd van te voren. Zo staan de bundels van april op de factuur van maart.

Wat ik er wel bij moet zeggen is dat het factuurbedrag van maart pas eind april wordt afgeschreven van je bankrekening. Technisch gezien betaal je dus eind april pas voor je bundels van april, ook al staat dit wel op je factuur van maart :)

Is het zo duidelijk? Of was dit niet je vraag?

Groetjes Caspar
Hoi Busje91,

Net als Raytje is het mij ook niet heel duidelijk wat je bedoelt. :?

Wil je weten wanneer je betaalt voor je bundels van je Sim Only?

Is het zo duidelijk? Of was dit niet je vraag?

Groetjes Caspar

Hoi Casper.

Heb jij deze vraag aangemerkt als zijnde beantwoord?
Indien ja...
Waarom, als je niet zeker weet of het...... en wat de vraag van Busje91 is? :?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Friesian,

Zoals ik al een paar keer aan je heb uitgelegd, markeren wij het antwoord wat op dit moment de meeste informatie bevat. Dit is op dit moment het antwoord van Caspar. Om die reden heeft hij zijn bericht gemarkeerd. Dit heb ik je ook uitgebreid uitgelegd in het topic wat je hierover hebt aangemaakt en in verschillende topics waarin je dit gemeld hebt. De uitleg wordt niet anders ;)

Daarnaast heeft Busje91 ook hier een topic aangemaakt. Hier heeft Tiury ondertussen antwoord op gegeven.

Groetjes,
Angela
Hoi Angela (en dus ook Casper).

Volgens mij beschikte niet alleen Naomi over een trukendoos. Ik had echt meer info verwacht van de TS. Plus dat jullie vaak topics met hetzelfde onderwerp van dezelfde TS samenvoegen.
Wanneer de 2 topics waren samengevoegd was er een duidelijker samenhang geweest.

Toch? :)
Niet voor niets heb ik zijn kernzinnen aangehaald.
Het zijn zijn woorden op de topictekst....
Per ingang van

Daar veel informatie op geven lijkt me een hell of a job.:$

Tja, ik kan een kritisch knolleke zijn. :P
Mag toch wel hè?🆒
Reputatie 7
Badge +10

Volgens mij beschikte niet alleen Naomi over een trukendoos.


Ik begrijp niet precies wat je hiermee bedoelt.

Natuurlijk is de informatie in dit topic niet duidelijk en weet je niet of je het juiste antwoord hebt gegeven. Je kunt wat opmaken uit de titel in combinatie met de tekst in het topic maar dit zijn aannames. Toch zie je dat Caspar daar toch zeker een antwoord op kan formuleren. Hierbij eerlijk zijnde dat het zeker het verkeerde antwoord kan zijn. Zijn bericht geeft dus op dit moment de meeste informatie waardoor het gemarkeerd is.

Als de topicstarter in dit geval terug zou komen en aangeeft dat het ergens anders over gaat, zullen we een ander antwoord geven en deze markeren.

Topics samenvoegen doen we eigenlijk al heel lang niet meer. In dit geval geven we de link van het andere topic en geven we op 1 topic antwoord. Hier is het niet gebeurd. Wellicht is het ander topic over het hoofd gezien. We blijven allemaal mensen gelukkig ;)

Ik zou niet anders van je gewend zijn dan dat jij een kritische kijk hebt op dingen Friesian. En dit mag uiteraard :)

Groetjes,
Angela

Reageer