Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactieaansluiting om administratieve reden buiten gebruik gesteld?
Ik bel al een heel aantal maanden met simyo, maar nu is opeens zomaar mn aansluiting buiten gebruik? Ik zie op mijn simyo dat alle facturen gewoon betaald zijn, en snap niet wat er aan de hand is. Kan de klantenservice ook niet bellen op zaterdag dus wat nu??
Bladzijde 2 / 2
Hoi GeertN, welkom op het Simyo forum.
Het bleek dat je was afgesloten wegens hoogverbruik
Gelukkig ben je al zeer vakkundig geholpen door mijn collega's aan de lijn en van onze backoffice 😉
Het bleek dat je was afgesloten wegens hoogverbruik
Gelukkig ben je al zeer vakkundig geholpen door mijn collega's aan de lijn en van onze backoffice 😉
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.