.

Beantwoord

Aansluiting geblokkeerd.

  • 29 August 2014
  • 2 reacties
  • 539 Bekeken

Badge
Hoi Simyo,

Mn aansluiting is geblokkeerd vanwege hoogverbruik.

Ik begrijp dat jullie dit ter bescherming doen van hoge kosten maar ik heb nog een flink tegoed open staan ivm geactiveerde simkaarten van mijn Simyo shop.

Er staat zelfs nog een credit uit op mijn account van € -178,12

Zouden jullie mijn aansluiting asap willen deblokkeren daar ik dit weekend echt in de mogelijkheid moet zijn om te bellen.

Graag verneem ik spoedig van jullie.

Alvast bedankt.

Gr,
Martijn
icon

Beste antwoord door mavazinet 31 August 2014, 23:10

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Hoi Simyo,

Dank voor het deblokkeren van mijn account :)
Ik ben blij dat jullie zelfs in het weekend de tijd nemen om jullie klanten te helpen via Twitter.

@Groentjuh, jij ook bedankt voor je tips!

Gr,
Martijn
Reputatie 6
Badge +10
Hoi mavazinet,

Gelukkig heb je hulp gekregen via Twitter 🙂 Dit is voor zaken met hoge urgentie toch wel een uitkomst in het weekend! Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het me dan weten.

Reageer