Ik heb in al die tijd altijd honderden belminuten en MB s overgehad per maand. Nu wilde ik afgelopen vrijdag 14-09-2012 bellen en bemerkte dat ik was afgesloten. Voor het eerst!
Bij navraag bij de klantenservice bleek dat ik een hoogverbruik had, wat mij ontzettend verbaasde want ik internet nooit veel op mijn mobiel.
Terwijl ik met de call agent aan de lijn zat surfde ik onderwijl naar mijn Simyo. Tot mijn ontzetting stond er een meerverbruik van 458,01 EURO!
Ik weet niet wat er gebeurt is, of iemand heeft meegelift op mijn internet of wat dan ook. Wat ik wel weet is dat het vanaf het begin van mijn Tringg abonnement ONMOGELIJK was om ongemerkt een hoogverbruik te genereren!
Ik was ook nooit op de hoogte van het feit dat bij bij de overname door Simyo deze veiligheidsvoorziening kennelijk is uitgeschakeld.
De nogal bijdehante en zeer onbeschofte telefonist zei dat Simyo de aansluiting blokkeert bij een verbruik van meer dan 75 euro in een dag. Die regel hebben jullie bij mij alvast niet toegepast want er is voor 194 euro op donderdag 13 september geregistreerd en nog eens een 264 euro op vrijdag 14 september.
Ik weiger om het meerverbruik te betalen. Ik weet zeker dat het hoogverbruik te wijten is aan een fout in het systeem of een lek in het netwerk. Ik heb in 3 jaar tijd nog nooit een oververbruik voor internet gehad!
Ik betaal normaal gesproken 5 euro voor 1 gig internet oftewel een halve cent per mb. Het meerverbruik bedraagt nu 1.5 gig.
Dat zou mij volgens mijn tarief dus hooguit 7 euro 50 moeten kosten. Inplaats daarvan rekenen jullie voor mijn eerste gig 5 euro en voor de volgende anderhalve gig van het meerverbruik 458,01 EURO!!!!!
oftewel een prijsverhoging van 12.000%
- TWAALF DUIZEND PROCENT MEER?!!-
Dit soort woekerprijzen in combinatie met jullie gebrekkige controlesyteem en waarschijnlijke lekken in jullie netwerk geven mij aanleiding om deze klacht in te dienen.
Ik weiger de 458, 01 EURO te betalen omdat dit verbruik nooit door mij gerealiseerd kan zijn. Verder wil ik onderzocht hebben waar dit hoogverbruik dan wel aan te wijten is. Ook wil ik dat mijn aansluiting onmiddelijk hersteld word en dat er weer een veiligheidsvoorziening word geinstalleerd op jullie netwerk.
Ik ben een goeie voormalig Tringg klant en ik verdien deze schofterige behandeling niet! Ik ben sinds gisteren zelfs zonder aankondiging nu van beide kanten afgesloten! Ik kan niet eens meer opgebeld worden. Hoe kan Simyo zijn klanten zo schofterig behandelen!
Ik eis per omgaande antwoord!!
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie