.

Beantwoord

Zouden jullie mij oude facturen op kunnen sturen?


Badge
Kunnen jullie mijn facturen van december 2017 tot maart 2017 opsturen.
icon

Beste antwoord door Niels 3 April 2018, 16:46

Bekijk originele reactie

10 reacties

Hoi @Emilio$ ,

De facturen kun je downloaden vanuit je MijnSimyo omgeving.
Reputatie 7
Badge +9
Een moderator zal de gevraagde facturen per email naar je sturen. Je kunt helaas maar 12 facturen terug kijken, dus Ray's verhaal klopt niet helemaal. Maart 2017 zou je nog via mijn Simyo kunnen downloaden.

Morgen komt waarschijnlijk een moderator langs die dat kan doen.
Ehm @Groentjuh ik lees dat hij de facturen wilt hebben van de maanden uit 2017. Die kun je allemaal downloaden. Zoals het er staat klopt mijn antwoord dus gewoon. Als TS anders bedoelde zal hij dit kenbaar moeten maken. Misschien is het beter om daar eerst na te vragen dan er van uit te gaan dat wat ik schrijf onjuist is.
Reputatie 7
Badge +9
@Ray: Er staat inderdaad december 2017, maar ik verwacht dat daar een typefout is gemaakt door Emillio$. Belastingtechnisch denk ik echter dat Emillio$ december 2016 (want afgeschreven in 2017) t/m maart 2017 hebben. Daarvan staat december 2016 t/m februari 2017 niet meer op Simyo.

@Emilio$, bedoel jij maart 2017 t/m december 2017 of december 2016 t/m maart 2017? In het eerste geval kun je ze zelf via Mijn Simyo downloaden. In het tweede geval kan een moderator ze per email toesturen, maar dan moet een moderator wel zeker weten dat je december 2016 t/m maart 2017 bedoeld.
Badge
Goedemorgen bedankt voor de berichten ik bedoel idd de eerste maanden van 2017 want ik kan ze downloaden vanaf maart 2017 daarvoor zijn online niet meer zichtbaar
Reputatie 6
Badge +5
Hi Emilio$,

Leuk je weer terug op het Forum te zien!

Zoals Ray en Groentjuh aangeven kan je de facturen vanaf maart 2017 downloaden op Mijn Simyo. De rest van de facturen kan ik naar je mailen. Klopt het dat het gaat om de facturen van december 2016 tot en met februari 2017? Ik hoor het graag!

Bedankt voor jullie reacties, Ray en Groentjuh :)

Groetjes,
Niels
Badge
inderdaad het gaat om de voor gaande facturen vanaf 01-01-2017 t/m 31-03-2017, die zijn niet meer te downloaden vanaf jullie bron, (sorry hóór, zo moeilekijk is het toch niet allemaal) :)#$%

Ben ik nu zo onduidelijk?
Reputatie 6
Badge +5
Hi Emilio$,

Je geeft in je eerste bericht aan de facturen van december 2017 tot maart 2017 te willen ontvangen. Daarna heb je het over de facturen van de eerste maanden van 2017. Ik vraag liever iets twee keer, dan dat ik je de foute documenten opstuur. Je kan niet zeker genoeg zijn van je zaak, toch? 😉 Ik heb zojuist de facturen naar je gemaild. Laat je nog even weten of deze juist binnen zijn gekomen? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels
Badge
Niels,

bedankt je snap mij, ik heb de facturen in goede orde ontvangen, het zijn degene die bij mij nog ontbreekten voor de boekhouding!

Bedankt nogmaals!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Emilio,

Goed om te horen! 😃 Mocht je nog vragen hebben in de toekomst, voel je dan vrij om die te stellen.

Fijn weekend!

Groetjes,
Jihane

Reageer