Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Waarom worden de facturen niet per e-mail verstuurd?

  • 14 november 2017
  • 15 reacties
  • 397 Bekeken

Hoewel mijn Simyo natuurlijk een fantastische applicatie is, bezoek ik die zo min mogelijk. Mijn telefoon abo moet zo min mogelijk van mijn tijd kosten, en zo min mogelijk extra actie nodig hebben.
Elke maand krijg ik een mail waarin mij verteld wordt dat mijn factuur klaar staat, en elke maand heb ik welgeteld 10 klikjes nodig om de factuur binnen te halen en naar mijn boekhoudprogramma te sturen:
click op de email
clik op mijn simyo
click op inloggen
click op 'factuur'
click op 'downloaden'
click op OK
---- (terug in de simyo mail)
click op forward (en voeg boekhoud adres toe) -- de enige die nodig is
click op attachment
click op de factuur
click op verzenden -- samen met deze

In een ideale wereld zou de factuur meegestuurd worden met de e-mail. Kleine moeite, groot plezier. En hup: doorsturen naar boekhoudprogramma, klaar. Zou dat niet fantastisch zijn?
Kortom: duik erin en maak het mogelijk! Jullie worden dan nog meer als fantastisch bedrijf geoormerkt door vele klanten! Vooruit! Je kunt t! 😘
icon

Beste antwoord door Caspar 15 november 2017, 13:57

Hoi micksp,



Welkom op 't forum :)



Ik snap heel goed dat jij je factuur per e-mail wilt ontvangen. Goed dat je dit aangeeft, zodat we weten dat hier vraag naar is.



Er zijn verschillende redenen waarom we de factuur niet per e-mail versturen, en de veiligheid is daar één van. Ik snap dat je daar je twijfels bij hebt, maar op een factuur staat wel degelijk gevoelige informatie. Alle 06-nummers die je hebt gebeld zijn daar bijvoorbeeld op te zien. Zo staat er weer meer gevoelige informatie op een factuur.



Ik zal zeker doorgeven dat er vraag is naar het automatisch ontvangen van de factuur per e-mail. Laten we kijken of dit op een veilige manier mogelijk is.



Verder wil ik even aangeven dat we je de facturen wel (handmatig) op kunnen sturen per e-mail. Als je dit wilt hoor ik graag van je!



Heb je verder nog vragen?



Groetjes,

Caspar



@Groentjuh bedankt voor je hulp!
Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je kunt dit vanuit 2 kanten bekijken:

Aan de ene kant heb jij er een gemak van als je inderdaad gewoon met het doorsturen van de email de hele rekening in je boekhoudpakket hebt. Daarnaast kun je als je je emails niet weggooit altijd bij al je facturen; ook die van meer dan een jaar terug.

De andere kant is dat email lang niet heel altijd veilig ingericht. Er staat een hoop gegevens op, die niet iedereen naar zijn email gestuurd wil hebben. Er staat immers op wanneer, naar wie en hoelang/hoeveel je gebeld/geSMS't/geïnternet hebt.

Mij maakt het overigens niet uit, maar misschien dat dat voor Simyo een afweging is. Daarnaast kost het meer verkeer en waarschijnlijk server kracht.
Hoi Groentjuh. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Ze hoeven alleen maar een kopietje van de pdf die in My Simyo staat mee te sturen. Zoals al mijn andere leveranciers doen. Die pdf in my simyo blijft daar gewoon staan. nogmaals, zoals ook bij al mijn andere leveranciers het geval is.
Ik heb nog nooit gezien dat op mijn factuur staat met wie ik allemaal gebeld heb. Wel dat er "gesprekken" zijn geweest. Lijkt me niet zo'n groot security risico.
Qua server kracht heb je het denk ik over bandbreedte? Ach, een 32k pdfje, daar wordt de server niet warm of koud van.

Deze vraag komt vaak genoeg terug op het forum. Men moet er gewoon even moeite voor doen.
Een andere oplossing is om rechtstreeks naar het boekhoudprogramma te mailen. Maar dat heeft alleen zin als de factuur zelf in de bijlage zit. Dan heb ik er geen omkijken meer naar. Is bepaald niet ongebruikelijk tegenwoordig.
Reputatie 5
Badge +6
Beste Micksp,

ik snap helemaal dat je dit een beejte werk vindt. Echter is het praktisch gezien voor de provider niet goed.
Ten eerste is een mail nooit echt veilig omdat het onderschept kan worden etc.
Ten tweede als er iets verandert moet worden dan kan dat niet. Dit komt omdat jij de versie lokaal hebt, terwijl als ze toch nog kort erna denken er is iets fout gegaan of iets dergelijks dan kunnen ze nog op de site de file aanpassen.

Daarnaast heeft Simyo misschien hier eigen redenen voor dat weet ik niet. Zelf ben ik of heb ik geen bedrijf namelijk.

Groet Paul.
Hi Paul. Dat ben ik niet met je eens. Een factuur mag na verzenden nooit meer veranderen. Een eventuele fout moet in een nieuwe factuur worden gecorrigeerd. De veiligheid van email is geen probleem, er staat niets geheims in. De enige reden die ik kan verzinnen is dat men nu eenmaal deze software heeft en aanpassen niet eenvoudig is (kost geld, dit is ingekochte standaard software) en voor veel mensen maakt dit niet uit omdat ze toch niks doen met die factuur. Daarom moeten mensen die het wel uitmaakt dat laten weten, dan gaat het wat zwaarder wegen.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi micksp,

Welkom op 't forum :)

Ik snap heel goed dat jij je factuur per e-mail wilt ontvangen. Goed dat je dit aangeeft, zodat we weten dat hier vraag naar is.

Er zijn verschillende redenen waarom we de factuur niet per e-mail versturen, en de veiligheid is daar één van. Ik snap dat je daar je twijfels bij hebt, maar op een factuur staat wel degelijk gevoelige informatie. Alle 06-nummers die je hebt gebeld zijn daar bijvoorbeeld op te zien. Zo staat er weer meer gevoelige informatie op een factuur.

Ik zal zeker doorgeven dat er vraag is naar het automatisch ontvangen van de factuur per e-mail. Laten we kijken of dit op een veilige manier mogelijk is.

Verder wil ik even aangeven dat we je de facturen wel (handmatig) op kunnen sturen per e-mail. Als je dit wilt hoor ik graag van je!

Heb je verder nog vragen?

Groetjes,
Caspar

@Groentjuh bedankt voor je hulp!
Badge +2
Team Simyo,

De enige reden die ik steeds voorbij zie komen is "veiligheid" (gevolg door "enz." en "is er één van").
Welke andere redenen/argumenten zijn er nog?

Inzake veiligheid:
Ik mag aannemen dat het versturen van een e-mail via een beveiligde verbinding gebeurd; vergelijkbaar als met de simyo-app? Dus of dit nou echt een argument is... 😉

Daarnaast kan de informatie op een factuur beperkt blijven tot het minimale: diensten, bedragen, periode, BTW, factuurnummer en vervaldatum. Alle andere informatie, waaronder nummers die gebeld zijn, zou je als een optie kunnen meenemen.

De werkwijze kan gelijk zijn als die met de btw: die staat standaard uit en kan je als klant achteraf aanzetten.

Op die manier bespaard KPN/simyo ook nog eens kosten en tijd rondom verwerking en opslag van facturen.

Kortom - een win-win voor zowel klant als simyo/KPN! 😀


MvG - Will
Reputatie 6
Badge +5
Hi willm,

Ik zie dat je het in een ander topic ook al over het versturen van facturen hebt gehad. Ik zal je vraag in het huidige topic verder beantwoorden.

Wat betreft veiligheid, waarom zou er nog een argument bij moeten? Natuurlijk worden e-mails verzonden via een beveiligde verbinding, maar ze alleen downloadbaar maken is nog veiliger. Daarnaast gaat het niet alleen om de gegevens van de klant, maar staan er ook telefoonnummers en contactmomenten (en dus gegevens) van anderen op de factuur vermeld. Daarnaast willen we de klant zo goed mogelijk informeren over gesprekstijden, kosten en alle andere informatie die relevant kan zijn. Een schuifje om dit allemaal uit te zetten op de factuur is wel wat anders dan alleen het BTW-percentage.

Hopelijk is onze reden om de factuur niet met de mail mee te sturen nu wat duidelijker. We waarderen in ieder geval je suggesties :)

Groetjes,
Niels
Hi Niels,

| Wat betreft veiligheid, waarom zou er nog een argument bij moeten?

Willm zegt niet dat er een argument bij moet, maar dat dat argument niet valide is. Via e-mail wordt de factuur ook via een gecrypte verbinding verstuurd, dat is net zo veilig als een download aanbieden.
(sorry dat ik even voor jou antwoord willm)

Dus, als we het er over eens zijn dat security niet het probleem is (ik ben overtuigd!) laten we dan eens kijken wat jullie kunnen doen om deze service wel te bieden, zoals zo veel anderen. Het lijkt me echt een kleine moeite.

Mijn idee zou zijn:
Laat de klant aangeven
  • of hij/zij de factuur wil ontvangen
  • op welk e-mailadres dan wel
  • (optie) wat hij/zij op de factuur wil zien.
Dan is het de verantwoording van de klant om dit goed in te richten.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi micksp,

Ik kan me voorstellen dat het - om verschillende redenen - handig kan zijn om je factuur per e-mail te ontvangen. Zoals je zelf al aangeeft zijn er veel andere bedrijven die ervoor gekozen hebben om de factuur als bijlage te versturen. Op dit moment hebben wij ervoor gekozen om dat niet te doen.

Omdat ik geen expert ben in websecurity weet ik niet wat de beweegreden(en achter deze keuze zijn. Ik ga dit voor je navragen bij mijn collega's die hierover gaan. Zodra ik meer weet, plaats ik hier een berichtje. In ieder geval wil ik je bedanken voor je suggesties. 😉

Groetjes,
Thomas
Fijn dat je er even in wil duiken Thomas!
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het een keuze is. Meer een inschatting om te komen tot een werkend product. Software ontwikkeling is tegenwoordig niet meer: alles vooraf beslissen en ontwerpen. Je gaat zo snel mogelijk live als dat veilig en redelijk stabiel kan en past de software (en procedures) aan, als daar behoefte aan is. Daar is niks mis mee, het levert onder andere op dat je zo veel mogelijk maakt waar inderdaad behoefte aan is.
Aan mij als klant is het dus om zo duidelijk mogelijk aan te geven waar de software beter kan, en wat mij als klant zou helpen. Hoort er gewoon bij.
Reputatie 6
Badge +4
Hi micksp,

De lancering en pas later de verdere doorontwikkeling van software is een verhaal dat me bekend in de oren klinkt. Dit zie je met allerlei software terug, van databases tot games 😉

Inmiddels heb ik gesproken met mijn collega's die over dit soort dingen gaan. In dit geval is er geen sprake van softwarematige belemmeringen of het wachten voordat een dergelijke optie wordt ingebouwd. Technisch is er zoals je al aangeeft vanalles mogelijk. Mijn collega's geven aan dat er op dit moment bewust is gekozen om de factuur niet als bijlage mee te sturen. Nu staan we altijd open voor ideeën. Ik heb je suggestie daarom bij ons op de Wall of Change te hangen, de plek voor ideeën van klanten en collega's. Mochten we het gaan aanpassen in de toekomst dan hoor je dat van ons!



Zoals je ziet hangt de muur voortdurend vol, nu ook met jouw suggestie! 🙂

Ik begrijp dat het voor jou niet ideaal is en je het graag anders zou zien. Maar voor nu zal het dus even wat extra stappen zijn om je factuur te verwerken ben ik bang. Wat je wel kunt doen om het boekhouden wat te vergemakkelijken is om - zodra je de factuurmail binnenkrijgt - deze link te gebruiken om bij je facturen uit te komen. Deze te downloaden en deze dan naar je boekhoudsoftware te forwarden.

Laat je het weten als je (hier) nog vragen (over) hebt?

Groetjes,
Thomas
Is niet anders. Bedankt voor je hulp Thomas! Wordt gewaardeerd!

Vaak kun je, als klant, stemmen op issues die op dat bord staan. Hebben jullie deze geeltjes ergens toegankelijk voor de klant zodat jullie mede daarmee de prio in de ontwikkeling kunnen bepalen?

Ik ben wel benieuwd hoeveel stemmen dit punt zou krijgen. Vooral voor kleine ondernemens / zzp-ers handig, en dat is een groeiende markt. Ik daag jullie uit de softwareontwikkeling inzichtelijk te maken. (ben een beetje bang dat ik er anders misschien wel nooit meer wat van hoor, snap je.... 😉 )

Vriendelijke groet
Michael
Reputatie 6
Badge +4
Hi micksp,

Heel graag gedaan. Van dit soort vragen leer ik zelf ook weer wat bij en dat is nooit weg. :)

Het zou inderdaad heel fijn zijn als we zo'n stemsysteem hebben voor ideeën. Inderdaad hebben we dat nu niet, maar zou wel erg mooi zijn als je zou weten of en waarom iets wel of niet (kan) worden uitgevoerd. Hiervoor geldt hetzelfde, mocht het er ooit komen, hou dan je e-mail en het forum goed in de gaten.

Ik ben ook wel nieuwsgierig hoeveel stemmen zo'n idee krijgt. We richten ons op particulieren, maar er zijn ook zat (zelfstandige) ondernemers die bij ons zitten, interessant!

Groetjes,
Thomas
Hallo,


Met veel interesse heb ik dit topic gelezen. Wij (ik doe ook de boekhouding voor de beide bedrijven van mijn ouders) hebben in totaal 5 abonnementen, en elke keer weer ontbreken alleen de facturen van Simyo na een inboekronde. Dat gebeurt hier elke 3 á 4 maanden (i.v.m. afdracht BTW). En dan moet ik alle accounts af "stropen" om de facturen bij elkaar te krijgen.

Downloaden zodra de mail binnenkomt, heb ik eens geprobeerd, maar dat gaat in drukke tijden al heel snel in de slof.

Nu begrijp ik dat de focus bij particulieren ligt, maar ik vind de voordelen van Simyo dusdanig groot, dat ik ondanks de omslachtigheid van de factuurverwerking, nog niet overweeg om met onze zakelijke abonnementen over te stappen.

Het is misschien nog een suggestie om (een groot deel van) de gevoelige informatie wel in mijn-simyo te vermelden, maar niet op de gemailde factuur (is gedeeltelijk al geopperd, maar misschien hoeft het helemaal geen optie te zijn, waar een klant voor kan kiezen...)? Wij hebben er totaal geen belang bij dat onze hele belhistorie in de financiele administratie zit (en sowieso niet om te weten waar we allemaal heen gebeld hebben. Ik heb het nog nooit bekeken, om eerlijk te zijn). Als de kosten onverwacht hoog uitvallen, is het een kleine moeite om even op mijn-simyo te kijken. Dat zou al veel gevoelige informatie schelen (en er hoeft (veel) minder geprint te worden).

Misschien is het nog iets om in de overweging mee te nemen. Ik zou er echt blij van worden als ik de facturen per mail kon ontvangen.

Met vriendelijke groet,


Richard
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Richard vd V,

Welkom op het Simyo Forum! 🙂

Wat tof dat je de boekhouding doet van de bedrijven van je ouders, dat scheelt hen weer een zorg (en een eigen bedrijf gaat vaak al gepaard met genoeg zorgen weet ik uit persoonlijke ervaring). Het is een mooi idee dat je hier voorstelt; het vereenvoudigen van de factuur zonder privacy-gevoelige informatie en deze meesturen per e-mail. En als je nog op papier de boekhouding doet, scheelt het ook een hoop bomen! Zoals je al gelezen had en aangeeft in je bericht hebben we geen zakelijke abonnementen en zijn onze processen dan ook afgestemd op de particuliere markt. Ik stuur je zo nog even een privéberichtje om te kijken naar je behoeften.

Als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Thomas

Reageer