Tot 2 keer toe heb ik 1 eurocent overgemaakt. 2 keer werd de aanvraag voor een sim only geweigerd omdat de naam van mijn partner niet zichtbaar zou zijn.
Bij navraag bij mijn bank De Regiobank is mij bevestigd door het hoofdkantoor van Regiobank dat de naam wel terdege wordt meegestuurd bij een overschrijving bij een en/of betaalrekening. Dit probleem blijkt ook voornamelijk bij Simyo voor te komen wisten ze mij te vertellen. Bij andere telefoon providers zijn bij hun geen problemen bekend wat dit betreft . Het probleem ligt dan ook alleen bij Simyo zelf en hun bank.
Simyo zal met hun bankier om tafel moeten gaan zitten om dit onbenullige probleem aan te pakken.
Het aanbod van Simyo om een screenshot te mailen met de naam van mijn partner erop heb ik dan ook afgewezen omdat ik vind dat Simyo dit probleem zelf moet gaan oplossen om dit probleem voor eens en altijd de wereld uit te helpen.
Inmiddels heb ik voor mijn partner een ander goed aanbod gekregen van een ander telefoonprovider waar de overboeking van 1 eurocent vlekkeloos verliep van een en/of betaalrekening.
Beste antwoord door Samantha
Bekijk originele reactie