Vandaag heb ik per mail een betalingsverzoek ontvangen, wat ik vreemd vind gezien mijn nummer van mijn huidige provider nog niet eens overgezet is. Ik had wel al mijn Simyo simkaart geactiveerd, want dat moest sowieso gebeuren ten minste één dag voordat de nummer wordt overgezet. Daarvan heb ik overigens een mailbevestiging ontvangen met de volgende tekst: "NUMMERBEHOUD = Indien je nummerbehoudt hebt aangevraagd, dan is bovenstaand nummer een tijdelijke nummer dat vervalt zodra we je eigen nummer hebben overgezet. Tot je nummer is overgezet, betaal je geen geen abonnementskosten en zijn je bundels niet actief. LET OP: je kunt direct gebruik maken van je Simyo simkaart maar betaalt dan de buitenbundeltarieven voor bellen, sms'en en internetten".
Gezien ik de simkaart nog niet eens in een telefoon heb gezet, lijkt het mij sterk dat ik kosten heb gemaakt.
Zouden jullie dit even kunnen uitzoeken? Zakelijke welkom dat wel 😃
Beste antwoord door Sean
Bekijk originele reactie