.

Beantwoord

Waarom staat er nu al een factuur voor mij klaar?

  • 12 January 2017
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Beste,

Vandaag heb ik per mail een betalingsverzoek ontvangen, wat ik vreemd vind gezien mijn nummer van mijn huidige provider nog niet eens overgezet is. Ik had wel al mijn Simyo simkaart geactiveerd, want dat moest sowieso gebeuren ten minste één dag voordat de nummer wordt overgezet. Daarvan heb ik overigens een mailbevestiging ontvangen met de volgende tekst: "NUMMERBEHOUD = Indien je nummerbehoudt hebt aangevraagd, dan is bovenstaand nummer een tijdelijke nummer dat vervalt zodra we je eigen nummer hebben overgezet. Tot je nummer is overgezet, betaal je geen geen abonnementskosten en zijn je bundels niet actief. LET OP: je kunt direct gebruik maken van je Simyo simkaart maar betaalt dan de buitenbundeltarieven voor bellen, sms'en en internetten".

Gezien ik de simkaart nog niet eens in een telefoon heb gezet, lijkt het mij sterk dat ik kosten heb gemaakt.

Zouden jullie dit even kunnen uitzoeken? Zakelijke welkom dat wel 😃
icon

Beste antwoord door Sean 13 January 2017, 10:57

Bekijk originele reactie

4 reacties

Staat er op je factuur niet vermeld waaruit de kosten bestaan?
Dat is het vreemde. Ik zie de factuur niet terug in mijn overzicht. In de mail staat op de factuurregel "Factuur".
Ow wacht, waarschijnlijk gaat het om de aansluitkosten, hehe. Kan een Simyo medewerker dit bevestigen?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi MRWONG.

Welkom bij Simyo 😃

Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent je eerste factuur. Je hebt het gelukkig zelf al uitgevogeld 😳 Het zijn inderdaad de aansluitkosten die op de factuur van december staan. Deze zijn in rekening gebracht, nadat je simkaart is geactiveerd.

De bundels worden pas in rekening gebracht, zodra je nummer is overgezet. Je factuur komt binnenkort online, dan kun je deze inderdaad vinden op je overzichtspagina.

Jij hebt nu al een mail van ons ontvangen, omdat er aan onze kant iets mis is gegaan. Hierdoor kunnen we de decemberfactuur niet incasseren en vragen we je deze via iDeal te betalen. Je toekomstige facturen worden wel automatisch geïncasseerd.

Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoor het graag als je nog vragen hebt!

Groetjes,
Sean

@Raytje, bedankt!

Reageer