Afgelopen 10 maanden heb ik een abonnement van Simyo gehad waarbij ik 1000 MB’s aan mobiel internet had en 300 min/sms aan belkosten waarvoor ik 16,00 euro per maand moest betalen.
Nu heeft er afgelopen 10 maanden een virus op mijn mobiel gezeten waardoor ik de afgelopen 10 maanden 152,86 euro teveel heb moeten betalen voor mijn mobiel internetverbruik.
Het probleem is alleen dat Simyo mij toegezegd heeft dat als ik over mijn 1000 MB’s bundel heen zou gaan ik een SMS melding zou krijgen en mijn mobiel internet stopgezet zou worden, wat de afgelopen 10 maanden in zijn geheel NIET gebeurd is.
Om deze reden voel ik mij flink benadeeld door Simyo en zie ik graag een tegemoetkoming van Simyo omdat zij in deze gefaald hebben met het NIET-versturen van een sms melding en het NIET-stopzetten van mijn mobiel internetverbruik wat ze op papier toegezegd hebben.
Mijn vraag aan u en Simyo is of jullie mij hier in zouden kunnen helpen en mij tegemoet zouden kunnen komen omdat dit uitermate slechte reclame is voor de geweldige 7x op rij beste provider en dan druk ik het nog zacht uit.
Verwacht u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
Met vriendelijke groet,
Betalende klant van de geweldige 7x op rij beste provider die zich niet aan zijn woord houdt.
Beste antwoord door Sean
Bekijk originele reactie